اخبار ورزشی

اخراج 2 بازیکن گران قیمت پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی!

سرمربی پرسپولیس برای فصل پیش رو 2 بازیکن از تیمش نمی خواهد.

با پایان مسابقات لیگ برتر و آغاز فصل نقل و انتقالات، هر روز شایعات و گمانه زنی های زیادی درباره بازیکنان فصل آینده تیم پرسپولیس به گوش می رسد.

این در حالی است که روز دوشنبه یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود که شامل محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی و رضا شکاری بود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد تا زمینه جذب او فراهم شود.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس به سران باشگاه اعلام کرد که 2 مهاجم خارجی لئاندرا پریرا و شیخ دیاباته 2 را برای فصل پیش رو نمی خواهد. البته قرارداد دیاباته در پایان فصل به پایان رسید و با این شرایط باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای تمدید قرارداد این بازیکن نخواهد داشت اما پریرا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن علاقه ای به ادامه حضور در این تیم ندارد. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در صورت حذف این 2 بازیکن خارجی از لیست به دنبال بازیکنان دیگری باشد.

از سوی دیگر  هنانوف و گئورگی ولسیانی ۲  بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس در این تیم باقی خواهند ماند. مسئولان باشگاه به زودی مذاکراتی را با این بازیکن گرجستانی برای حفظ گولسیانی آغاز خواهند کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا