به گزارش سراج 24 به نقل از مجمع جهانی حضرت علی اصغر; مراسم شيرخوارگان جهان حسين كه هر سال در اولين جمعه ماه محرم است، توسط پروردگار عالميان، هر ساله برگزار مي شود. دو عالم آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در سراسر کشور اسلامی ما و همچنین چندین کشور جهان برگزار می شود.

این مراسم با همت و همکاری مردم در تهران و با استقبال پرشور مردم و مادران در مصلی اعظم تهران به عشق امام حسین (ع) و نوزادان شش ماهه شان برگزار شد. طفل مظلوم حضرت علی اصغر علیه السلام و فرزندان کوچکشان با سیدالشهدا و عترت پیامبر و یارانش نذر کردند و آنان را در مسیر نهضت حسینی در آینده قرار دادند. عاشورا و فرهنگ ناب و اصیل اسلامی.

در این مراسم مذهبی و معنوی، مادران با سردادن این جمله سعی می کنند یاد و خاطره شهدای کربلا و حسینی سیره را گرامی بدارند: «ای رب الزمان، سوگند یاد می کنم تو را در قیامت فرزندم یاری خواهم کرد؛ او را انتخاب کن و از او محافظت کن. از ظاهر قرب تو».

امسال نیز مصادف است با اولین صبح جمعه ماه محرم (22 تیرمیلیون ها مادر در ایران و 8500 نقطه جهان در همایش جهانی نوزادان حسینی شرکت می کنند و به فرزندان خود نذری می دهند).


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :