اخبار ورزشی

یاماگا در آستانه جدایی از استقلال و پیوستن به تیم ساپینتو

همانطور که انتظار می رفت نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یاماگا پس از پیوستن به تیم آپوئل قبرس در لیست خرید ریکاردو ساپینتو قرار گرفته و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.

ریکاردو ساپینتو پس از یک فصل حضور در استقلال و چالش هایی که با مدیران این باشگاه داشت، در پایان فصل از استقلال جدا شد و مدیریت آپوئل قبرس را برعهده گرفت.

ساپینتو خیلی زود کار خود را در آپوئل آغاز کرد و لیست بازیکنان و همچنین برنامه تمرکز را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد.

همانطور که پیش بینی می شد نام بازیکنان استقلال نیز در لیست ساپینتو بازیکنان جدید باشگاه قبرسی قرار دارد و این مربی پرتغالی با توجه به توانایی بازیکنان سابقش قصد داشت آنها را جذب کند.

کوین یاماگا، مدافع و وینگر فرانسوی یکی از این بازیکنان است که با آپوئل مذاکره کرده است.

این خبری است که سایت ورزش یونان تایید کرد و اعلام کرد مذاکرات با یاماگا در مراحل پایانی است!

این وب سایت نوشت: “این واقعیت که سرمربی جدید آپوئل، ریکاردو ساپینتو، به سراغ بازیکنانی می رود که در بازار نقل و انتقالات می شناسد، چیزی بود که همه ما انتظار داشتیم. بنابراین، اطلاعات نشان دهنده علاقه “آزول و آماریلو” توسط آرتور کوین یاماگا بود. اصلا تعجب آور نیست

این رسانه با اشاره به فعالیت یمگا زیر نظر ساپینتو در تیم استقلال نوشت: از آنجایی که یامگا در پایان ماه آینده بازیکن آزاد خواهد شد، راه برای همکاری دیگر ساپینتو و این بازیکن باز است. مذاکرات زرد و آبی با یاماگا. در مرحله پیشرفته هستند و ممکن است به زودی تغییراتی رخ دهد.”

یاماگا فصل گذشته 7 گل برای استقلال به ثمر رساند و یکی از مهره های ثابت و قابل اعتماد ساپینتو به حساب می آمد تا اینکه در بازی برگشت دربی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر مصدوم شد.

منبع: مهر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا