به گزارش مانیبان، بر اساس طرح جدید یارانه ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 61 میلیون نفر از مشمولان دریافت یارانه از 7 دهک پایین در صورت آمادگی می توانند. یکی به جای 120 هزار تومان یارانه تشویقی 220 هزار تومان یارانه تا پایان یازده کالای ضروری از فروشگاه های متصل به کالابرگی. اردیبهشت ماه 1403 برای لذت بردن

یارانه تشویقی 220 هزار تومانی در صورت استفاده مردم از تخفیف هر 11 محصول مشمول (ماکارونی، پنیر، مرغ، گوشت، روغن، شکر، شیر و …) به طور کامل قابل استفاده است. یعنی دیگر مثل قبل نیست که فقط کل یارانه یک میلیون تومباس را یک خانواده دو نفره می گیرند، همه حبوبات را می خرند و از یارانه تشویقی هم بهره مند می شوند. بلکه طرح 220 هزار تومانی فجران مربوط به تخفیف و تفاوت قیمت یازده کالای مشمول در طرح لیست محصولات الکترونیکی است. یعنی اگر فردی هر 11 قلم کالا را خریداری کند، یارانه تشویقی 220 هزار تومانی او با تفاوت قیمت پرداخت می شود.

طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه کالابرگ» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه ای با اولویت خانوارهای پایین ترین دهک های جامعه (از دهک اول تا هفتم) فعلاً تا کنون اردیبهشت ماه ماه ادامه دارد.

سیدرضا یحیوی مشاور معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه توضیحات شفاف تری ارائه کرده است.

به گفته وی، در طرح الکترونیک کالابرگ از هجدهم تا بیستم هر ماه از حساب سرپرستان خانوار بدهکار و اعتبارات یارانه ای واریز می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما