اخبار روز

یارانه نقدی 9 برابر شد


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی و بهرام عین اللهی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال 96 هستیم، گفت: دولت سیزدهم پس از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش، انتخابات زودهنگام پیش رو داریم، اما دولتمردان متعهد هستند آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده با سرعت مضاعف به سرانجام برسانند.

در دولت سیزدهم یارانه نقدی تقریباً 9 برابر شد.

وی ادامه داد: از امروز به صورت روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از سه سال را ارائه خواهیم کرد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله نهادهای ارجاعی مردم و مرتبط با موضوع رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی 9 برابر شد و کاتالوگ الکترونیک با استقبال مردم مواجه شد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: حوزه سلامت یکی از حوزه های اولویت دار دولت است و در ابتدای این دولت روزانه با 709 مورد فوتی ناشی از کرونا مواجه بود که این رقم در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی توجه ویژه ای به حوزه درمان و بهداشت داشت. او پس از 10 سال شورای عالی سلامت را احیا کرد. درمان کودکان زیر 5 سال و همچنین اولین عشر رایگان شد.

دبیر هیات دولت یادآور شد: در این 3 سال 8 جلسه شورای عالی اشتغال تشکیل شد که 7 جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی برگزار شد.

مرتضوی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم ۱.۲ درصد کاهش یافت

وزیر کار گفت: در طول دولت سیزدهم بیش از 2.5 میلیون فرصت شغلی در سراسر کشور ایجاد شده و با توجه به افزایش نیروی کار کشور، نرخ بیکاری 1.2 درصد کاهش یافته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا