اخبار روز

یارانه نقدی تیرماه فقط به این افراد پرداخت می شود


به گزارش مانیبان، بر اساس اعلام سازمان هدایت یارانه ها، زمان واریز یارانه نقدی از اول تا سوم تا بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک های اول تا سوم 25 هر ماه تعیین شده است. خانواده های دهک چهارم تا نهم هر ماه سی امین یارانه نقدی دریافت می کنند. جدولی که سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اختیار مردم قرار داده است نشان می دهد که یارانه نقدی دهه اول تا سوم بیست و پنجم هر ماه به حساب شما واریز می شود. میزان یارانه نقدی این گروه از خانوارها 400 هزار تومان است.

طبق این جدول کمک هزینه نقدی و معیشتی دهک های 4 تا 9 در 30 هر ماه دریافت می شود. همانطور که از سال 1401 مقرر شد، خانواده هایی که این عشر را دریافت می کنند، 300 هزار تومان یارانه دریافت می کنند. درعین حال جدول سازمان مشخص یارانه نشان می دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در بیستم هر ماه واریز می شود و هزینه یارانه دارو و حمل و نقل ذخیره سازی سوخت به حساب واریز می شود. حساب سرپرستان خانوار از اول ماه.

اعتبار کالابرگ چه زمانی بارگیری می شود؟

علاوه بر واریز یارانه نقدی هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته ۱۲۰ هزار تومان اعتبار در قالب فاکتور الکترونیکی از حساب سرپرستان خانوار ایرانی اخذ می شود. اگر دولت سیزدهم مانند ماه های گذشته عمل کند، قرار است فردا وام کالابرگ پرداخت شود. استفاده از کارت کالای الکترونیکی اختیاری است و شامل 10 قلم شامل ماست، شیر، پنیر، شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ به ارزش 530 هزار تومان می باشد. قیمت اقلام در سبد کالابرگ به نرخ ارز. شهریور 1400 ماه عرضه و مابه التفاوت قیمت کالا در بازه زمانی توسط دولت پرداخت می شود. کالابرگ الکترونیک شامل دهک های معیشتی اول تا نهم می باشد.

چنانچه طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها بین دهک اول و سوم هستید، طبق روال ماه های گذشته زمان واریز یارانه نقدی شما 4 تیرماه می باشد.

طبق یکسری تغییرات اعلام شده در زمان پرداخت یارانه معیشتی، معیشت مرحله 160 از روزهای 25 و 30 به حساب سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم کل کشور واریز می شود. هر ماه طبق طبقه بندی دهک اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. برای بسیاری از افراد، این یارانه مبلغ مهمی است که در زندگی روی آن حساب می کنند.

یارانه نقدی تیر 1403 در 25 و 30 تیرماه واریز می شود. از اول تا سوم رقم اعشار در 25 ام. تیر و از اعشار چهارم تا نهم در 30 ام تیر یارانه خود را دریافت خواهند کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا