اخبار روز

شروع مرحله جدیدی از طرح کالابرگ الکترونیکی! /جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ؛ علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی  که مرحله جدیدی از طرح کالابرگ الکترونیکی، با افزایش 20 درصدی اعطای وی به مشمولین طرح آغاز شده است که از سیزدهم خرداد آغاز شده و مشمولان طرح به صورت اختیاری می توانند از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند و برای کالابرگ الکترونیکی کارت جدیدی صادر نمی شود، تمامی کارت های بانکی به نام رئیس صادر می شود. طراحی فاکتور الکترونیکی منزل قابل استفاده است.

عسگریان با اشاره به اینکه 80 هزار تومان به مبلغ یارانه دهک های اول تا سوم اضافه شد، گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار در کالابرگ خرید بیش از 70 درصد یارانه معادل 320 هزار تومان برای هر نفر است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شیر نر بطری های کم چرب، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، پاستا، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پگاه پرچرب) نان شکر و شکر، حبوبات و گوشت گاو منجمد 11 مورد در سبد پایه در طرح کاتالوگ الکترونیکی است.

عسگریان تصریح کرد: 6 فروشگاه زنجیره ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرهای کوچک و روستاها نیز بارکد گیر برای فروشندگان نصب می شود تا دسترسی مردم و استفاده عمومی از کالاهای الکترونیکی را فراهم کند.

عسگریان از افزایش مبلغ کمک هزینه استفاده از کالابرگ برای سایر عشریه خبر داد و گفت: در آینده نیز مطابق با سیاست های اجرای عدالت. دولت میزان اعتبار مردم افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خانوارهای مشمول دریافت یارانه می توانند با نصب اپلیکیشن «شما» و یا شماره گیری *500*1463 از موجودی اعتبار خود مطلع شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا