اخبار روز

یارانه چه کسانی حذف شد!/جزئیات

​سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به این موضوع که در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه مشکلی وجود نداشته است، گفت: مطابق با فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه برخی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند.

به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به اینکه در یکصد و پنجاه و پنجمین مرحله واریز یارانه نقدی در دی، چند نفر از صف دریافت یارانه حذف شدند، گفت: در این مرحله چند نفر از صف دریافت یارانه نقدی خارج شدند. در مرحله واریز یارانه نقدی تغییری ایجاد نشد و پرداخت یارانه 300 هزار و 400 هزار تومانی طبق لیست جدید از طریق سیستم بانکی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طبق دهک بندی انجام شده توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تعدادی از افراد در دهک دهم مستقر شدند، گفت: بر این اساس تعدادی از افراد که قبلا آذر  ماه در صف مشمولان یارانه قرار گرفتند که طبق لیست جدید اعلام شده از سوی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

پیش از این نیز برخی از شهروندان در ارتباط با عدم پرداخت یارانه نقدی با این خبرگزاری تماس گرفته بودند. از عدم واریز یارانه نقدی دی‌ماه خبر داده بودند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا