سبک زندگی

گیس و گیس‌گشی بر سر این ماجرا، حرص مردم را درآورد!

بازتاب آنلاین: اخیراً انتشار ویدئویی در توییتر از رفتار عجیب یک کودک در جشن تولد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

او شمع دوستش (یا به قول برخی از کاربران خواهرش) را فوت می کند که با واکنش نسبتاً تندی همراه است و پس از این رفتار به نوعی مورد حمایت بزرگترها قرار می گیرد و به وضوح در چشمانش دیده می شود آن را انجام داد. این با رضایت قلبی.

برخی معتقدند این اتفاق به دلیل تربیت خانوادگی رخ داده است و برخی دیگر تعجب می کنند که واکنش او به خراب کردن جشن تولد رفتاری است که در دنیای کودکان جایی ندارد. برخی به اختلالات دوقطبی اشاره کرده اند. این جلد باعث شد که از منظر دیگری به این موضوع نگاه کنیم تا به این موضوع و واکنش های آن بپردازیم. با ما بمان.

قلم آبی نوشت: دختر موهایش را می کشد و به او می زند اما چشمانش از رضایت می درخشد و لبخندش موذیانه است از کجا می دانست که چگونه باید اینطور رفتار کند؟

کریم معتقد است که این رفتار توسط والدینش ایجاد شده است: این کودک دارای اختلال دوقطبی است. من شک ندارم و به احتمال زیاد جنگ و درگیری در خون آنهاست. علت تک تک رفتارهای سمی در کودکان، والدین سمی ترند!

ماهانا مخالف این جمله معروف است: او فکر نمی کند ضربه خورده باشد، فقط خوشحال بود که حال دوستش خوب است. بچه مریض زیبا هنوز خیلی ها می گویند بچه ها بی گناه هستند 🙂

خاطره زیبای زندگی: برای تولد 6 سالگی من بعد از فوت شمع، پدرم شمع را یکی یکی برای همه بچه ها روشن می کرد تا همه آنها خاموش شوند، چه خاطره هایی مرد، چه خاطراتی که برای من ساختی. امیدوارم مدت زیادی زنده باشی

کوله پشتی: اینجا همه می نویسند دختری که مرده را باید سرزنش کرد، اما در واقعیت همیشه او و دوستش را که موهایش را کشیده است، چون سیاست ندارد، زیر سوال می برند، واکنش آنها فوری است.

فریال به موضوع روان‌پریشی اشاره کرد: متاسفانه سن شروع سایکوپاتی ممکن است در عین حال صحیح باشد! با توجه به اینکه هیچ پشیمانی و پشیمانی در رفتار او وجود ندارد، متاسفانه این کودک «ممکن است» یک روان پریش باشد! البته تو فیلم کوتاه دیده نمیشه ولی خدایی رفتارش خیلی عجیبه که این احتمال رو ایجاد میکنه!

توضیح: روان‌پریشی یا اختلال شخصیت ضداجتماعی وضعیت رفتاری فردی است که هیچ حقی برای دیگران ندارد و به رفتار درست یا نادرست دیگران اهمیت نمی‌دهد. یک روان پریش نسبت به احساسات دیگران بی تفاوت است و گاهی رفتار خشن و خشونت آمیزی از خود نشان می دهد که اغلب پشیمان نمی شود.

شایعه این حادثه مردم را به طمع انداخت!

ماهک: اینکه همه بچه ها بی گناه هستند مزخرف بیش نیست! به همین ترتیب همه والدین زیر بهشت ​​هستند! شخصیتی مثل آن در آینده کار کوچکش. پوشیدن لباس سفید در عروسی چیز دیگری است.! مثلا زن دوم شدن خیلی راحته!

شیوا: ببین این بچه به خاطر بچگی و سن کمش این کار را نکرد. به واکنش های بعدی او توجه کنید: با وجود کتک خوردن، باز هم می خواهد از شر حرص ذاتی خود خلاص شود و همه چیز نشان می دهد که این کودک پر از عوارض و دلشکستگی است.

بهنوش: حرکت چشم ها و ابروهایش نشان می دهد که او واقعا نمی خواهد شمع را فوت کند، اما خوشحال است که یک نفر را سوزانده است، جالب است که حاضر است حتی موهایش را به عنوان قیمت دور بریزد، اما او را خراب می کند. حال و هوای دوست فوق العاده است .

سمانه هم نظر جدیدی دارد: من اگر مادر آن بچه بودم می گذاشتم او را خوب کتک بزنند و در مهمانی کوچکترین دلداریش نمی دادم و وقتی به خانه برگشتیم در مورد این موضوع مفصل با او صحبت می کردم. که هرگز کاری به این ناخوشایند برای کسی انجام نمی دهد.

صبا: چه خوب که این بچه وقتی پدر و مادرش او را بزرگ نمی کنند همراه او نیاید. در زیر این توییت لطفا اقدامات روانشناسان را حذف کنید زیرا فقط باعث می شود فکر کنم شما هستید که ناراحت شدید.

ساغر کمی شکایت می کند: این جور بچه ها صدمه دیده اند! آیا فردی که این ویدیو را ضبط و پخش کرده است، فرزند دارد؟ من بچه بودم با یکی من با اینها خیلی آشنا بودم. پدر معتاد او بسیار ثروتمند و بدنام بود. پسر بسیار شیطون بود و در دنیای تاریک و سردی زندگی می کرد که هیچ شباهتی به زندگی عادی دیگران نداشت.

نماز خواندن: وای پسر همسایه از بچگی اینطوری بود. او 7 ساله بود، اما شیوه های بد را آموزش می داد.

مال خودم: قبل از قضاوت و بررسی رفتار این بچه ها و تربیت والدینشان خوب است بدانید که این دو دختر خواهر هستند و فقط یکی از آنها حسادت می کرد زیرا هیچکس برای او هدیه ای نیاورده بود و تمام توجه به خواهرش بود. اولین شانسی که داشت خشم و حسادت و لجبازی آورد! کامل

و حمید: این دختر بچه کارهای عجیب و غریب زیادی دارد. چطور تو این سن می تونی انقدر بد باشی؟ او دست از آزار او بر نمی دارد و وانمود می کند که هیچ چیز برایش مهم نیست. برای این که اینجوری بشی باید 40 سال درس بخونی.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا