اخبار روز

گوندوگان در آستانه ترک بارسلونا پیشنهادات وسوسه انگیز از انگلستان و خاورمیانه

الکای گوندوگان پیشنهادات مختلفی از چندین کشور دارد.

به گزارش هوادار، الکای گوندوگان، هافبک 33 ساله آلمانی نمی خواهد روی نیمکت بارسلونا بنشیند و همین موضوع او را به جدایی نزدیک می کند.

به گزارش AS، هانسی فلیک چند هفته پیش به الکای گوندوگان اطلاع داد که او را بازیکنی دائمی و غیر قابل تعویض نمی بیند. سرمربی آلمانی معتقد است گوندوگان به سبک بازی او نمی خورد و دنی اولمو، فرمین لوپز و گاوی بهتر در سیستم او قرار می گیرند. گوندوگان نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند، اما اگر باشگاه به دلایل مالی مجبور به ترک او شود، با آن موافقت خواهد کرد. اطرافیان او اطمینان می دهند که ایلکای یک حرفه ای است و برای هیچ باشگاهی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با این حال، AS همچنین گزارش داد که طبق گفته اطرافیان گوندوگان، این باشگاه است که می خواهد این بازیکن را بفروشد و نه هانسی فلیک.

از سوی دیگر، Relevo گزارش داده است که بارسلونا با جدایی ایلکای گوندوگان به عنوان بازیکن آزاد موافقت نمی کند، زیرا جدایی او باعث کاهش حقوق او از هزینه های باشگاه و ایجاد فضا برای ثبت قرارداد بازیکنان می شود. حتی اگر به نقل از Reluvo گفته شود که ایلکای گوندوگان آماده بازگشت به منچسترسیتی است، شهروندان تا دیروز هیچ اطلاعی در این زمینه نداشتند.

پیشنهادات و مقاصد احتمالی سفر از گوندوگان

به گفته دیوید اورنشتاین از The Athletic، ایلکای گوندوگان شروع به فکر کردن در مورد پیشنهادات و گزینه های خود کرده است. ایلکای گوندوگان که تا تابستان 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، توجه باشگاه های لیگ برتر انگلیس، ترکیه، قطر و عربستان را به خود جلب کرده است. یکی یکی از باشگاه های انگلیسی علاقه مند به گوندوگان، باشگاه سابق او منچسترسیتی است.

به گزارش رلوو، ایلکای گوندوگان از عربستان پیشنهاد دارد اما اطرافیان او چنین انتقالی را رد کردند. با این حال هنوز احتمال انتقال گوندوغان به گالاتاسرای وجود دارد. در ادامه RMC اعلام کرده است که ایلکای گوندوگان به نصر عربستان پیشنهاد شده است اما طبق گزارش رلو چنین انتقالی چندان محتمل به نظر نمی رسد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا