گئورگی گولسیانی با گل دقایق پایانی خود مقابل چادرملو، نه تنها سه امتیاز ارزشمند را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، بلکه رکورد ۴۸ ساله بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه را نیز شکست و نام خود را به عنوان بهترین گلزن خارجی پرسپولیس در تاریخ این باشگاه ثبت کرد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس با گل امروزش مقابل چادرملو، یک رکورد جدید به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، گئورگی گولسیانی باز هم فرشته نجات پرسپولیس شد و با گل دقایق پایانی خود باعث شد تا سرخ‌ها سه امتیاز ارزشمند دیگر کسب کنند. او که آخرین گل خود را در بازی قهرمانی به مس رفسنجان زده بود، در میان ناکامی مهاجمان پرسپولیس، جلو آمد و البته این بار با یک ضربه پا دروازه حریف را گشود و سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد.

گولسیانی در دقیقه ۵+۹۰ پس از اینکه ضربه سر لوکاس به تیرک خورد و سانتر میلاد محمدی گل نشد و شوت ایوب العملود به ثمر نرسید، روی ریباند از اندک فاصله پیش آمده بین گلر و مدافع چادرملو بهره برد و دروازه این تیم را گشود.

این گل سه امتیازی، پرسپولیس را موقت به صدر جدول فوتبال ایران برد و حالا آنها با ۱۴ امتیاز از شش بازی وضعیت آرمانی را نسبت به سایر تیم‌ها خواهند داشت و حتی در صورت برد تراکتور برابر فولاد نیز می‌توانند در دیدار معوقه به صدر بازگردند. نکته مهم اینکه پرسپولیس تنها سه دقیقه دیگر برای گلزنی فرصت داشت که گولسیانی این گل نجات‌بخش را زد و در جدول گلزنان باشگاه ۱۷ گله شد.

این در حالی است که گولسیانی در اواسط نیمه دوم با پاس اشتباه و کم جان به الکسیس گندوز تیمش را در آستانه دریافت گل قرار داد اما با این شوت، توانست اشتباهش را به بهترین شکل جبران کند. گولسیانی با این گل رسما از الن ویتل فاصله گرفت و رکورد ۴۸ ساله او را شکست و به تنهایی بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه شد و در صدر جدول ایستاد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما