اخبار روز سینما

طالع بینی ماه تولدتان بر اساس زیباترین گل‌های جهان!/ از ماه فروردین تا ماه اسفند!

در زیر می‌توانید طالع بینی و ماه تولد خود را بر اساس گل‌های دنیا بخوانید.

در گذشته، طالعبینی یکی از رایج‌ترین روش‌های پیش‌بینی آینده بود، و بسیاری از حکومت‌ها برای حفظ قدرت خود از آن استفاده می‌کردند. طالع‌بینی به معنی پیش‌بینی آینده است. امروزه نیز طالع‌بینی دوباره رواج پیدا کرده و در ادامه یک نوع طالع‌بینی بر اساس گل و گیاه را خواهید خواند.

فروردین : کاکتوس

کاکتوس‌ها گیاهانی هستند که علی‌رغم ظاهر وحشیانه‌یشان، دارای گل‌های بسیار زیبا، متقارن و خوشبو هستند. رنگ‌های گل‌های کاکتوس‌ها شامل سفید، زرد، قرمز، صورتی و نارنجی است و بسته به نوع گیاه متغیر است. این گیاهان دارای ریشه‌های نازک، فیبری و کم عمقی هستند که به طور افقی گسترش می‌یابند و برای جذب رطوبت سطح در اطراف گیاه، طراحی شده‌اند.

طالع بینی ماه تولدتان بر اساس زیباترین گل‌های جهان!/ از ماه فروردین تا ماه اسفند!

اردیبهشت ماه : کراسولا

گیاه زیبای فیکوس الاستیکا، که برگهایی با رنگهای سبز و ابلق دارد، در محیط‌های گلخانه‌ای و آپارتمانی نگهداری می‌شود.

به دلیل مقاومت و نیاز نوری کم، این گیاه تقریباً در تمام خانه‌ها به راحتی قابل نگهداری است.

طالع بینی

خرداد : گیاه تیلاندزیا

گیاهان هوازی Tillandsia یکی از خاص ترین گیاهان روی زمین هستند و بیش از 450 گونه مختلف وجود دارد. منشا گیاه هوازی به نسل بروملیاد برمی گردد و خانواده Tillandsia از خانواده آناناس است! گیاهان هوازی در نقاط مختلف جهان پراکنده هستند.

طالع بینی

تیر: گل اسپاتی فیلوم

زنبق صلح یکی از رایج ترین گیاهان آپارتمانی است که به راحتی رشد می کند و زیبا می باشد.اسپاتی فیلوم یک گیاه گرمسیری سازگار و همیشه سبز است.

این گیاه به دلیل وجود نور و رطوبت دائمی در محیط جنگلی رشد می کند.

طالع بینی

مرداد: گیاه فیکوس

بوته زیبای فیکوس الاستیکا در گلخانه ها و آپارتمان ها نگهداری می شود و برگ های آن سبز و بنفش است. گیاه فیکوس الاستیکا به دلیل دوام، مراقبت آسان و نیاز به نور کم گل تقریباً در اکثر خانه ها نگهداری می شود.

طالع بینی

شهریور : آزالیا

گل آزالیا به دلیل داشتن گل های متعدد و زیبا یکی از محبوب ترین گیاهان است. گل آزالیا یک گل در فضای باز است نه یک گیاه آپارتمانی.

طالع بینی

مهر : سانسوریا

سانسوریا به عنوان یکی از گیاهان ساکولنت و آپارتمانی شناخته شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. گونه‌های مختلفی از این گیاه زیبا و متنوع وجود دارد و نگهداری آن بسیار آسان است. این گیاه معمولاً از جمله گیاهان سرسخت و مقاوم شناخته می‌شود.

طالع بینی

آبان: گل ناز بشقابی 

آئونیوم یا گل ناز بشقابی نام یک سرده از تیره گل نازیان است. در کوهستان الوند، یک گونه خاص از آئونیوم زیر سنگ خارا رشد می کند و تا پایان اردیبهشت ماه، گل های آن تازه و سالم باقی می مانند. این منطقه دارای گونه ای لاک پشت است که از برگ و ساقه گیاه آئونیوم به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند.

طالع بینی

آذر : گل برگ انجیر

گل برگ انجیر که نمادی از افتخار، احترام و طول عمر است، در هر محیطی قرار می گیرد تا حس یک جنگل استوایی را القا کند.

طالع بینی

دی : گازمانیا

این گیاه زیبا متعلق به جنگل های بارانی برزیل است و بیشتر در مناطق استوایی یافت می شود. اما هر جا که باشد حتی در یک آپارتمان کوچک در یزد هم می تواند رشد کند اگر نور کافی برای آن فراهم کنید!

طالع بینی

بهمن : بگونیا

بگونیاس، گیاهی از خانواده گیاهان پرجمعیتی است که هم در باغچه قابل کشت می‌باشد و هم می‌توان آن را به عنوان گیاه آپارتمانی استفاده کرد.

طالع بینی

اسفند : گل روبانی

گیاه گندمی (عنکبوتی) با نام علمی Chlorophytum comosum و نام انگلیسی Spider Plant، جزو گیاهان پایا شناخته می‌شود. این گیاه، از مناطق استوایی و جنوب آفریقا به عنوان سرزمین مادر خود محسوب می‌شود، اما امروزه در سراسر جهان پرورش داده می‌شود.

طالع بینی


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا