اخبار روز

گلغر سیرجان; تیمی که یادش رفته چگونه برنده شود

در سال 1403 تیم فوتبال گل گهر سیرجان آمار عجیبی را ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نقل و انتقالات امسال حضور دارد یکی یکی از تیم های فعال بود و تغییرات زیادی روی نیمکت این تیم رخ داد.

مدیران این تیم پس از ناکامی در کسب نتایج خوب در لیگ بیست و سوم با سرمربی سرشناس یونانی مارینوس اوزونیدیس، برای سرمربیگری سیرجانی ها راهی مهدی تارتار شدند.

این تیم در نقل و انتقالات تابستانی امید حمیدی فر، سامان نریمان جهان، عثمان آندونگ، علی قربانی، مجید عیدی، آرمان اکوان، فرزین گروسیان، علیرضا کاظمی و گوستاو واگنین را به خدمت گرفت و همچنین روبرت تورس، علیرضا آرتا، بهنام برزای، سامان فلاح و سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی میمی زاده از گل گهر جدا شدند.

گل گهر که در هفته اول لیگ برتر دستخوش تغییرات زیادی در لیگ بیست و چهارم شده بود، پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه سیروس مقابل تیم قایقرانی بندرانزلی متحمل شکست شد.

نکته عجیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان در سال 1403 این است که این تیم امسال در لیگ برتر 10 بازی مقابل حریفان انجام داده و هنوز موفق به کسب پیروزی در هیچ یک از این بازی ها نشده است. سیرجانی ها در سال 1403 رکورد عجیبی با 7 شکست و 3 تساوی در لیگ برتر از خود به جای گذاشتند که خود یک رکورد منفی است. این تیم امسال در مجموع 13 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده است و در جام حذفی تنها موفق به دو برد مقابل تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادر تهران شده است.

لازم به ذکر است آخرین برد گل گهر 23 بوده است اسفند این تیم در ماه 1402 در هفته بیستم و لیگ بیست و سوم موفق شد در خانه صنعت نفت آبادان را یک بر صفر شکست دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا