اخبار روز

ربات تلگرام بلوم چیست؟ لینک ربات بازی تلگرام Blum و آموزش استخراج ارز

این ربات تلگرام مانند NatCoin بر روی پلتفرم بلاک چین قرار گرفت و توکن ماینینگ خودکار در کنار گیم پلی ساده را در اختیار کاربران قرار داد.

در قسمت Blum gaming، کاربران تلگرام می توانند با ضربه زدن روی ویروس هایی که در صفحه ربات بلوم ظاهر می شوند، توکن ها را استخراج کنند.

آیا بازی بلوم معتبر است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در بررسی ایردراپ‌ها مد نظر داشته باشیم، اعتبار آن‌هاست. بلوم یک ربات تلگرامی است که ادعا دارد پس از ایردراپ، به یک صرافی تبدیل خواهد شد. تحقیقات نشان می‌دهد که این پروژه توسط تیمی معتبر راه‌اندازی شده و در حال حاضر به عنوان یک استارت‌آپ در حال فعالیت است. با این حال، هیچ تضمینی برای موفقیت و رشد آینده‌ی آن وجود ندارد.

اگر اهل ریسک و سرمایه‌گذاری هستید، بلوم می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد، به خصوص که در حال حاضر سرمایه‌گذاری روی آن هزینه‌ای ندارد. علاوه بر این، بلوم از میان ۷۰۰ پروژه معروف در بایننس، در رتبه سیزدهم قرار گرفته است که نشان از جایگاه معتبر آن در میان رقبا دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی بلوم، داشتن تیک آبی در تلگرام است که نشان‌دهنده‌ی اعتبار و تأیید رسمی این پروژه است و به افزایش اعتماد به آن کمک می‌کند.

گلدهی ایردراپ چیست؟ لینک ربات بازی تلگرام بلوم به همراه آموزش استخراج سکه

آموزش تصویری استخراج ارز دیجیتال از ربات تلگرام بلوم

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم
دکمه بازگشت به بالا