پارامونت پیکچرز با موسسه خیریه فیلم و تلویزیون سلطنتی لندن همکاری کرده است تا اولین نمایش جهانی گلادیاتور 2 را به یک رویداد جمع آوری کمک های مالی سلطنتی تبدیل کند. همانطور که نام این رویداد مشخص است، اکثر افراد سلطنتی در آن شرکت می کنند. دوک و دوشس کمبریج از جمله مهمانان نمایش Top Gun: Maverick 2022 بودند.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، گلادیاتور 2 که 24 سال پس از نسخه اصلی در سال 2000 ساخته شد، یک فیلم حماسی است که بر قدرت، دسیسه و انتقام در روم باستان تمرکز دارد و داستان سال ها پس از کشته شدن ماکسیموس توسط عمویش لوسیوس رخ می دهد. این کار انجام می‌شود، و حالا که لوسیوس (پل مسکال) بزرگ شده است، پس از تسخیر خانه‌اش توسط امپراتوران ظالم، باید در کولوسئوم بجنگد. او باید به گذشته خود بنگرد تا بتواند شکوه و جلال رم را با قدرت و افتخار به مردم بازگرداند.

ریدلی اسکات گفت: از زمانی که گلادیاتور را ساختم، همیشه از خودم می‌پرسیدم آیا می‌توان دنباله‌ای داشت؟ و اکنون، پس از تقریباً یک ربع قرن، ما هیجان زده هستیم که سرانجام به این سؤال پاسخ دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: ساخت «گلادیاتور ۲» تاییدی بر حرف اورسن ولز است که گفته بود «فیلمسازی بهترین قطاری است که یک پسر می تواند داشته باشد» و این بزرگترین قطاری بود که من سوار شدم.

او با برجسته کردن اولین نمایش گلادیاتور 2 در بریتانیا در موسسه خیریه فیلم و تلویزیون، گفت که این سازمان به طور خستگی ناپذیر برای حمایت از صنعت بریتانیا تلاش می کند.

جان فلچر، مدیر اجرایی پارامونت پیکچرز بریتانیا نیز گفت که «گلادیاتور ۲» هفتاد و دومین اجرای این فیلم در موسسه خیریه سلطنتی است.

در حالی که پارامونت Gladiator 2 را در تاریخ 15 نوامبر در بریتانیا و 22 نوامبر در ایالات متحده اکران می کند، این فیلم در تاریخ 13 نوامبر (23 نوامبر) اکران خواهد شد. آبان) در The Royal Charity نمایش داده می شود و عواید آن صرف حمایت از استعدادهای سینما و تلویزیون بریتانیا می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما