اخبار روز سینما

گفتگوی جالب شخصیت پسر در چهره یکتا ناصر از حباب فروشی تا رابطه با دختر گل

در قسمت جدید سریال مهمونی شخصیت بچه دیدار جالبی با یکتا ناصر داشت. وقتی از ناصر یادگاری گرفت، مثل همه بچه ها ذوق زده شد و بلافاصله گفت که مدتی است با گل فروش رابطه دارم. ویژگی هایی که این شخصیت را بسیار به کودکان و نوجوانان نسل جدید نزدیک می کند.

به گزارش پی ام آپ، یکتا ناصر مهمان قسمت یازدهم سریال «پارتی» بود. او توضیح داد که کاملاً بدون دعوت به برنامه آمده و اصلاً قصد مهمانی نداشته است.

پسری که معمولا از همه مهمان ها هدیه می گیرد، اعتراض کرد که بدون دعوت نامه آمده و هیچ هدیه ای نیاورده است. او همچنین یک یادگاری از کیفش به پسر داد. هدیه ای که کودک را بسیار خوشحال کرد، اما فوراً سود مالی آن را به او یادآوری کرد. او گفت حباب ها را به دختران جوان می فروشد و از آنها پول می گیرد.

جالب اینجاست که پسر در پایان این قسمت گفت که اگر ناصر دخترش را برگرداند او را به دختر گل فروش نیز معرفی می کند. او سپس توضیح داد که مدتی است با دختر گل رابطه دارد. حالا جالبتر اینه که بچه حتی نمیتونست In a رابطه رو درست تلفظ کنه و مدام اون رو عجیب تلفظ میکرد.

لازم به ذکر است که طهماسب به جای اعتراض به اینکه چرا در این سن و سال چنین حرف هایی می زند، فقط خندید و گفت که یاد می گیرد که نگران نباشد.

قبلا درباره این موضوع نوشته بودیم که طهماسب این سریال را از سال 1400 شروع کرد و سعی کرد شخصیت پسر را علاوه بر تعلقش به گروه کودکان کار، تصویری از سبک زندگی بچه های نسل جدید نیز به نمایش بگذارد. شور و شوق کودک هنگام دیدن حباب ها، همراه با فکر کردن به سود اقتصادی و همچنین بحث در مورد رابطه، ویژگی هایی است که این شخصیت را بسیار به کودکان و نوجوانان نسل جدید نزدیک می کند.

«پارتی» به کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه ها روی سکوی نماوا و فیلمو اکران می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا