اخبار روز

گفتند دختران انقلاب قاتلین آرمیتا هستند/برخی از همایش ورزشگاه آزادی توییت کردند/انتقاد از نیامدن اتوبوس به همایش

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، چهارمین مرداد همایش «دختران انقلاب» در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. میزان استقبال از این همایش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و حتی انتقاداتی را در روزنامه اصولگرای فرهیختگان بیان کرد که نوشت: «به نظر می رسد بی توجهی به عوامل و مؤلفه های اساسی لازم برای برگزاری جلسه به این موضوع منجر شده است که «جلسه در ورزشگاه آزادی برگزار شد.» حتی اگر بدنه ایدئولوژیک نداشته باشند و از برگزارکنندگان این جلسه انتقاد کنند، پاسخ بسیار مثبتی دارند. به همین دلیل جمعیت قابل توجهی در ورزشگاه حاضر نشد. خالی بودن قسمت هایی از ورزشگاه نمی توانست از دید دوربین ها دور بماند.

در همین رابطه «تسنیم» در گفتگویی با مسئول گروه «دختران انقلاب» از عدم اختصاص اتوبوس برای همایش گروه خود انتقاد کرد و آن را اخلال دانست.

بخش‌هایی از این گفتگو به شرح زیر است:

* قول دادند برای کسانی که در این مراسم ثبت نام کردند اتوبوس تهیه کنند. اول قول چند استان دادند و تعدادی از استان ها خیلی تمایل داشتند که بیایند، گفتند 90 دقیقه; “امکان تهیه اتوبوس برای این استان ها وجود ندارد” به محض اینکه گفتند ما در کانال به آنها اطلاع دادیم، اگر از ابتدا باید به ما می گفتند که مردم الان در این استان ها تبلیغ نکنند، متوجه شدیم که در برخی از مردم استانی پول خودشان را دادند و اتوبوس خریدند و با آنها آمدند.

* اما در داخل تهران و تعدادی از شهرهای اطراف تهران قول صریح داده بودند و صورتجلسه جلسه را گرفته بودند، حتی رابط ها را معرفی کردند و ما با رابط ها تماس گرفتیم و محل ایستادن افراد را مشخص کردیم که بتوان آنها را برد. برای هر 22 منطقه حداقل 5 تا 10 اتوبوس در تهران صف کشیده بودیم، یعنی در هر منطقه چهارصد نفر منتظر اتوبوس بودند.

*بعد از اینکه تماس گرفتیم و پرسیدیم؛ «چرا اتوبوس ها نیامدند؟» ما گفتیم که رانندگان آنجا را ترک نکردند آیا این دلیل قانع کننده ای است؟ آیا ممکن است به زیردستان خود بگویید برود و او اطاعت نکند؟ وقتی همچین چیزی هست که چهار، پنج، نه بیست و پنج تا سی هزار نفر کار می کنند، از مسئولیت شانه خالی می کنید.

*برخی افراد نیز توییت کردند؛ کار فرهنگی بد یعنی دختران انقلاب! بدون اطلاع از گروه «دختران انقلاب» و فعالیت‌های آن و بدون حضور یا تماس و پرسش.

*حتی این توییت و فضای رسانه ای که ایجاد کرد را حس می کنم نبود این فرد به میل خودش توییت کرده است اما برخی به درخواست همان افرادی که انقلاب را بر ضد دختران انقلاب و جامعه ورزشگاه آزادی بر هم زدند توییت های ناجوانمردانه ای منتشر کردند. آیا فقط به این دلیل است که یکی از دوستان با شما تماس گرفته و گفته است؟ ; “این را توییت کنید،” باید؟

* گفتند: دختران انقلاب قاتلان آرمیتا گراوند هستند. گفتند همان دختری را که در مترو بیهوش شده را کشتم، بعد آدرس خانه پدری ام را در فضای مجازی گذاشتند و یک ماه خانه پدرم امن نبود، زنگ زدند و گفتند; «این خانه بهاره جنگروی است؟» به ما توهین کردند، البته ما را مسخره کردند، وقتی معلوم شد خبرشان کذب است، محبوبیت دختران انقلاب زیاد شد، حتی داخل غذا خوردیم. برخی این را توییت کردند؛ به سر مردم آب می ریزند، مردم به حرف هایشان گوش ندهید، به شما فرصت می دهند.

2929

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا