اخبار روز

گزینه های طلایی ایران خودرو برای خرید پژو پارس وام 100 میلیونی برای خرید تارا، سورن پلاس و پژو 207

بر اساس اطلاعیه سازمان ملی استاندارد، تولید پژو پارس به طور قطع از 10 خردادماه متوقف می شود و مشتریانی که سفارش دارند باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تولید پژو پارس در پایان ماه جاری (31) به پایان می رسد. خرداد ماه 1403) نهایی می شود و با حذف این خودرو از سبد محصولات ایران خودرو، این شرکت محصول غیر استاندارد دیگری نخواهد داشت. بنابراین تمامی محصولات این خودروساز به عنوان خودروهای ایمن و استاندارد به مشتریان عرضه می شود.

اما سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که برخی از مشتریان قبل از اعلام تاریخ توقف تولید حواله خرید از پارس دریافت کرده اند و در نهایت اینکه این مشتریان چه تعهدی دارند و این مشتریان چه باید بکنند؟

پاسخ این است که نمایندگی های انتقال وجه پارس می توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند. برای دستیابی به این امر، البته نکات مناسبی برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شد.

در واقع نمایندگی های انتقال وجه پارس می توانند خودروی ثبت نامی خود را با سورن پلاس، 207 و تارا جایگزین کنند. در این میان، سورن پلاس بدیهی است که اولویت بالاتری به عنوان جایگزین دارد.

ایران خودرو برای جذب بیشتر مشتریان خود به این طرح و جایگزینی پارس با سورن پلاس، به فکر امتیازات ویژه و جالبی بوده است. یکی از جمله می توان به تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون بهره و 15 میلیون تومان تخفیف برای متقاضیان آن اشاره کرد.

یکی دیگر از مزیت ها و امکاناتی که در اختیار کارگزاران نقل و انتقالات پارس است، امکان ثبت نام و خرید است یکی این یکی از سه محصول جایگزین با قیمت کارخانه است. امتیازی که در اختیار دیگران نیست، زیرا در حال حاضر ثبت نام خودروهای تولید انبوه ایران خودرو وجود ندارد و با شروع مراحل ثبت نام، محدودیت های زیادی در زمان تحویل، مقدار تحویل، قیمت و غیره وجود دارد. از طریق مراجعه به وب سایت و با ثبت درخواست تعویض خودرو می توانید محصول مورد نظر را خریداری و تحویل دهید.

به نظر می رسد در تعویض پژو پارس تاخیر وجود داشته باشد یکی از این سه خودرو این واگذاری تنها به مالباختگان تعلق می گیرد زیرا تاخیر در تایید نهایی باعث تمدید تاریخ تحویل محصول می شود.

فروش فوری تارا و پژو 207 ایران خودرو بدون قرعه کشی به همگان

آخرین شرایط فروش فوری ثبت نام ایرانیان خودرو با تحویل 90 روزه اعلام شد. بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می توانند برای خودروهای تارا و پژو 207 ایران خودرو ثبت نام کنند. جزئیات را در زیر بخوانید.

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت 587 میلیون و 126 هزار تومان به صورت فروش ویژه به فروش می رسد و متقاضیان می توانند آن را به صورت پیش فروش با پیش پرداخت نیز خریداری کنند. 293 میلیون و 563 هزار تومان.

در طرح فروش ویژه ایران خودرو، امکان خرید عیار اتوماتیک با قیمت 689 میلیون و 309 هزار تومان به صورت فروش ویژه وجود دارد. همچنین ایران خودرو با پیش پرداخت 344 میلیون و 654 هزار تومان اقدام به فروش عیار اتوماتیک می کند.

متقاضیانی که در سال گذشته با عضویت در سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها به عنوان بخشی از زمستان 1402 گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و از این شرکت پیامک دریافت کرده اند، می توانند با تاریخ تحویل در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند. مهر 1402 می باشد. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال خواهد شد.

متقاضیان حداکثر تا 10 روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

تکمیل فرآیند ثبت نام یکپارچه ایران خودرو تنها با مراجعه به صفحه فروش آنلاین یعنی آدرس انجام می شود. متقاضیان باید با استفاده از لینک ذکر شده، پیش پرداخت خودرو را انجام دهند. همانطور که گفته شد موجودی خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

ایران خودرو

شرایط ثبت نام فروش فوری در ایران خودرو در سال 1403

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نمی باشد.

امکان صلح در قرارداد و هنگام تحویل خودرو حتی به صورت وکالت وجود ندارد.

شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام متقاضی باشد.

متقاضی برای واریز وجوه باید از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.

امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی قابل استفاده برای پرداخت این خودرو وجود دارد. اما با توجه به امکان محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضیان محترم قبل از ثبت نام نسبت به افزایش سقف پرداخت اقدام نمایند.

مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد کشور، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی می باشد.

همه مشتریان واقعی باید کد پستی صحیح محل سکونت خود را ارائه دهند. در صورتی که مشتریان از این الزام پیروی نکنند، مسئولیت هرگونه عواقب مالیاتی بر عهده آنها خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا