اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

گزارش مالی 1401 شرکت هارک اول/ رویکرد آن در حمایت از کسب و کارهای جدید و استارت آپ ها

انتشار گزارش مالی 1401 شرکت هارک اول، دید دقیقی از سبد سرمایه گذاری و رویکرد هارک اول برای حمایت از رشد و توسعه کارآفرینان، کسب و کارهای جدید و استارت آپ ها ارائه کرده است.

به گزارش تحلیل آی تی، گزارش سال مالی 1401 شرکت «حرکت اول» نشان می دهد که به عنوان بزرگترین اپراتور ایران و خاورمیانه، ضمن حمایت از جدیدترین نوآوری های مرتبط با فناوری های روز دنیا، در عین حال از چشم اندازی جامع برخوردار است. و پاسخگوی نیاز کشور و کاربران آن است.ایران نیز داشته است.

بر این اساس، تمرکز اولین همکار برای حمایت از استارتاپ ها از طریق ایجاد شرکت تخصصی، اولین حرکت در محورهایی مانند تجارت الکترونیک و تبلیغات، حمل و نقل و گردشگری، ارتباطات و رسانه، آموزش، سلامت، فناوری های نوآورانه و مالی بوده است. و خدمات بیمه

برخی از نمونه‌هایی از شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و استارت‌آپ‌هایی که توسط First Companion از طریق صندوق ستاره‌ها حمایت شده‌اند به شرح زیر است:

در زمینه تجارت الکترونیک و تبلیغات: شرکت آچاره (در مرحله رشد) و شرکت های آچاره سازه، پینکت و محمل مکانیک (در مرحله میانی) مورد حمایت قرار گرفته اند.

  • – در زمینه حمل و نقل و گردشگری: از شرکت های فلای تودی، جاجیگا و میاره (در مرحله رشد) و اوبار (در مرحله میانی) حمایت شده است.
    – در حوزه ارتباطات و رسانه: نت باکس (در مرحله میانی) پشتیبانی شده است.
    – در زمینه آموزش: از علا (در مرحله میانی) حمایت شده است.
    – و در حوزه سلامت و فناوری های نوآورانه: گروه پولز و رایان بیان (در مرحله میانی) حمایت شده اند.

• شرکت های در مرحله شتاب
همراه اول همچنین توانسته است 3 شرکت زیر را از طریق صندوق کارآفرینان اول/صندوق بین المللی شتاب دهد که عبارتند از:
– قطب شیراز
– مرکز اصفهان
– و شرکت مادر

• روش های پشتیبانی خط اول برای استارت آپ ها
اما روش های پشتیبانی First Companion برای کسب و کارها و استارت آپ ها شامل طیف گسترده ای از خدمات در سطح ملی و بین المللی است، از جمله:
– تامین زیرساخت های تبلیغات پیامکی، رسانه ای و محیط های نمایشگاهی.
– قراردادهای فروش ترافیک با بهترین قیمت بازار برای استارتاپ ها
– اجرای خدمات امنیتی در شبکه.
– خرید شرکت های سبد سرمایه گذاری برای استفاده خانواده بزرگ، ابتدا با رویکرد همبستگی و کمک به برند.
– تامین زیرساخت فنی، سرور و شبکه.
– جایگزینی شرکت های سبد سرمایه گذاری به عنوان هدایای تبلیغاتی همراه با اولین ها در نمایشگاه ها و رویدادها.
– معرفی استارتاپ ها به بازیگران اصلی صنعت و مشتریان کلیدی در کنار استارتاپ ها
– ارائه خدمات تجارت اول همراه به استارتاپ ها
– ارائه کانال های فروش خط مقدم برای ارائه خدمات راه اندازی به مشتریان.
– ایجاد بستری برای مشارکت استارت آپ های پورتفولیو در رویدادهای بین المللی برای کسب تجربیات و دانش جدید برای بین المللی شدن کسب و کار.
بر اساس این گزارش، همانطور که گفته شد، برنامه های اطلاع رسانی و حمایتی همال اول از طریق ایجاد یک شرکت تخصصی در زمینه ایجاد کسب و کار به نام هارک اول در حال انجام است.

اولین شرکت نوپا در راستای برنامه راهبردی پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران (محرم اول) با ماموریت «تحقق رویای دیجیتال» در مهرماه 97 آغاز به کار کرد و هدف این شرکت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در نقش یک سرمایه گذار شرکتی جسور (CVC) اولین گروه همراه است.

انگیزه اصلی حضور بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در اکوسیستم نوآوری، حمایت از کارآفرینان این حوزه با تامین سرمایه کافی از طریق ارائه خدمات حرفه ای پشتیبانی مدیریت کسب و کار بوده است. بنابراین حرکت اول ضمن رصد بازار برای یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب، اقدام به جمع‌آوری تیم مدیریتی تخصصی خود کرده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا