اخبار روز سینما

طبق گزارش هفتگی، فسیل و شهر هرت هنوز در صدر فروش سینماها قرار دارند!/جزئیات

در ادامه میزان فروش فیلم های اکزان در سینماها را بررسی میکنیم.

سینماها در هفته گذشته 17 میلیارد تومان فروختند و 404 هزار بازدید داشتند. «فسیل» و «شهرهرت» 11 میلیارد فروخت. از میان فیلم‌های جدید اکران شده در سینماها، «نارگیل2 »، «بی مادر» و «آخرین تولد» در رقابتی نزدیک حدود ۴ میلیارد دلار از مجموع فروش سینما را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پی ام آپ، دو فیلم کمدی  «فسیل» و «شهرهرت» به کارگردانی کریم امینی شانه به شانه در خانه اول و دوم جدول پخش هفتگی ادامه می دهند. «فسیل» این هفته 6.3 میلیارد تومان فروخت و 150 هزار تماشاگر را روانه سینما کرد و «شهرهرت» با فروش 5 میلیارد تومانی و بلیت فروشی 118 با کمی فاصله در رتبه دوم قرار گرفت.

«نارگیل 2به کارگردانی سید داود اطیابی در هفته اول اکران خود با فروش حدود 1.5 میلیارد تومانی رتبه سوم فروش هفتگی را کسب کرد. این هفته 38 هزار نفر برای دیدن این فیلم به سینما رفتند.

«بی مادراین فیلم به کارگردانی سید مرتضی فاطمی تنها پس از «نارگیل ۲» در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار دارد. . این فیلم هم 18 مرداد اکران شده و در این یک هفته، 28هزار بلیت فروخته. میزان فروش هفتگی فیلم 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

«آخرین تولد به کارگردانی نوید محمودی پس از هفت روز اکران موفق به فروش 800 میلیون تومانی شد و پای 17 هزار نفر را به سینماها باز کرد. این فیلم در خانه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

«کت چرمی», «عروسی مردم“و”آهنگ دونفره  در مجموع، 1 میلیارد فروخته اند و به ترتیب در خانه های فروش هفتگی آینده هستند.

از میان فیلم‌هایی که از 17 مرداد اکرانشان را آغاز کرده‌اند، «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی در هفته‌ای که گذشت، 6 هزار  500 مخاطب داشته و 300 میلیون هم فروخته. میزان مخاطبان فیلم «ستون 14» به کارگردانی امیرحسین همتی هم حدود 4هزارنفر بوده و این فیلم 175 میلیون فروش داشته.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا