اخبار روز سینما

فروش هفتگی فسیل به 5 میلیون نفر رسید

فیلم «فسیل» با عبور از آستانه 215 میلیارد تومانی توانست 5 میلیون تماشاگر را در سینماها جذب کند و یک قدم از رکورد تماشاگران فیلم «اخراجی 2» جلوتر باشد.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «فسیل» ساخته کریم امینی در کمتر از چهار ماه که از اکران سراسری‌اش در سینماهای کشور می‌گذرد موفق به جذب 5 میلیون مخاطب شد، تا در یک قدمی زدن رکود مخاطبان فیلم «اخراجی‌ها 2» قرار بگیرد. این ساخته مسعود ده نمکی در اکران سال 1388 توانست 5 میلیون و 400 هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.فروش فیلم فسیل در حال حاضر از مرز 215 میلیارد تومان عبور کرده است.

«فسیل» در هفته گذشته موفق به فروش 9.3 میلیارد تومانی شد که نسبت به هفته های گذشته کاهش فروش داشته است. فروش هفتگی این فیلم در هفته‌های اخیر بیشتر از مرز 10 میلیارد تومان عبور کرده است. در این هفته 225 هزار و 820 مخاطب به تماشای«فسیل» نشستند.

رتبه دوم جدول فروش هفتگی همچنان در اختیار اثر دیگری از کریم امینی به نام «شهر صدمه» است. طی هفته گذشته 36 هزار و 258 بیننده برای دیدن این فیلم بلیت خریدند و گیشه آن را به 5703 میلیون تومان رساندند. «شهر هرت» که همچنان در 461 سالن به اکران خود ادامه می دهد، اخیرا گیشه خود را به 30 میلیارد تومان نزدیک کرده است.

درام اجتماعی «کت چرمی» سومین فیلم در فهرست فروش هفتگی است. این فیلم با فاصله زیادی نسبت به شهر هرت در این محدوده قرار گرفته است. اولین ساخته حسین میرزا محمدی با تماشای 28100 بیننده هفته گذشته یک میلیارد و 343 میلیون تومان فروخت. «کت چرمی» که به عنوان یکی از اولین فیلم های تابستان اکران شد، تاکنون موفق به فروش 8 میلیون و 285 هزار تومان شده است.

«عروس مردم» ساخته مجید توکلی با فروش هفتگی 900 میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. 21381 بیننده هفته گذشته برای دیدن این فیلم بلیت خریدند. فروش کل فیلم 5 میلیون و 482 هزار تومان است.

فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی پنجمین فیلم در فهرست فروش هفتگی است. این فیلم با جذب 20354 بیننده به فروش 769 میلیون تومانی دست یافته است. Expedi در مجموع 5 میلیارد تومان فروخته است.

فیلم «نگهبان شب» ساخته تحسین شده سیدرضا میرکریمی که در آستانه رسیدن به مرز 1.5 میلیارد تومان قرار دارد، هفته گذشته توانست 5088 بیننده را جذب کند و گیشه هفتگی خود را به 226000 تومان برساند.

فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی که از هفته گذشته اکران خود را در سینماها آغاز کرد، 186 میلیون تومان فروخته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا