اخبار روز سینما

گزارشی از فروش اتاق های بدون حضور کمدی تا پایان چهار روز پروجکشن طبل ها سه هزار و پانصد میلیون فروخت.

با تعطیلی موقت فیلم های کمدی از روز اول محرم، سینماها در پنج روز ابتدایی این ماه 3.5 میلیارد تومان فروش داشته اند. مرداد گزارش کرده است.

به گزارش پی ام آپ، با آغاز دهه اول ماه محرم، فیلم های کمدی از چهارشنبه بیست و هشتم اکران می شود. تیر بازداشت شده در پنج روزی که از عدم حضور فیلم های کمدی در سینماها می گذرد، سایر فیلم ها 3.5 میلیارد تومان فروش داشته اند و 67 هزار نفر به سینما رفته اند.

در میان فیلم های اکران تابستان امسال،کت چرمیبه کارگردانی حسین میرزا محمدی بیش از دیگران از نبود کمدی بهره برد. این فیلم در پنج روز اول محرم یک میلیارد و 160 میلیون تومان فروخت و 21 هزار و 600 نفر برای دیدن آن به سینما رفتند.

فیلم “سه حکم زنداناین فیلم به کارگردانی سامان سالور دومین فیلم جدول فروش پنج روز اول محرم بود که در غیاب کمدی 460 میلیون تومان فروخت. این فیلم 8200 بلیت فروخت.

فیلم “راحتیاین فیلم به کارگردانی حسین دارابی به عنوان سومین فیلم این جدول در پنج روز اول محرم حدود 300 میلیون فروش داشت. تماشاگران فیلم حسین دارابی از ابتدای اکران تاکنون به 149 هزار و 170 نفر رسیده است.

«شهربه کارگردانی علی حضرتی وتصور کردنبه کارگردانی علی بهراد در این مدت نزدیک به 240 میلیون فروش داشت. فیلم حضرتی توانسته 14693 بیننده داشته باشد و 2727043 نفر فیلم تخیل را دیده اند.

بر اساس اطلاعیه شورای صنفی نمایش، سینماها از ساعت 19 روز چهارشنبه 13 فعال خواهند بود. مرداد تا پایان روز یکشنبه 8 مرداد چهار روز متوقف می شود. از دوشنبه 9 مرداد فعالیت سینماها با اکران فیلم های غیر کمدی از سر گرفته می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا