اخبار روز سینما

گریم ترسناک “بهنوش بختیاری” که او را ۲۰ سال پیرتر نشان میدهد! | عکس

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از آرایش متفاوت خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

او اغلب در نقش‌های کمدی به عنوان بازیگر حضور داشته و شهرت بیشتری با سریال مشهور “خانه به دوش” کسب کرده است. بهنوش بختیاری سال‌هاست که ازدواج کرده و زندگی خصوصی‌اش را از رسانه‌ها دور نگه داشته است. در زیر، می‌توانید تصویری از آرایش جدید او را مشاهده کنید.

گریم ترسناک "بهنوش بختیاری" که او را ۲۰ سال پیرتر نشان میدهد! | عکس

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او دارای مدرک لیسانس در رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و از منشی گری به بازیگری پیش رفت. وی دارای خانواده‌ای متشکل از مادر خانه‌دار، پدری که در کارخانه تولید ابزار ایمنی کار می‌کرد، و همچنین برادر بهزاد و خواهر بهناز است. نام خانوادگی او بختیاری می‌باشد.

او شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست دکتر شود، اما نتوانست در کنکور قبول شود و به اصرار دوستش شقایق، سال بعد در کنکور ترجمه فرانسه حاضر شد و قبول شد.

شهرت

در سال 1383، در فیلم “ازدواج صورتی”، وظیفه منشی صحنه به اجرای بازی رضا عطاران افتاد. او تماسی با او برقرار کرد و با اصرار، او را برای حضور در سریال “خانه به دوش” متقاعد کرد.

با پخش سریال “خانه به دوش”، بازی و چهره عطاران به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و این تجربه به او اولین پرتوهای شهرت در زندگی اش را هدیه داد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا