اخبار روز سینما

تغییر چهره “الناز ملک” با این گریم سنگین در زخم کاری 2! | عکس

در ادامه میتوانید جدیدترین عکس الناز ملک را مشاهده کنید.

الناز ملک، بازیگر و نوازنده، با انتشار عکس جدیدی در اینستاگرام به‌روز شد. در این عکس، وی در سکانسی از فیلم «زخم کاری ۲» حضور دارد که گریم وی چهره‌ای جدید به نمایش گذاشته است. الناز ملک در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی به دنیا آمده است.”

گریم جیغ الناز ملک زخم کاری 2

گریم جیغ الناز ملک زخم کاری 2/ تغییر چهره باورنکردنی بازیگر زن! + عکس

بازیگران زخم کاری دو

پخش فصل دوم سریال. زخم کاری از جمعه هفدهم شهریور شروع شده است. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور دارند. زخم کاری فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و زیر نظر محمدحسین مهدویان نوشته شده و محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده این اثر است.

خلاصه قسمت دوم زخم کاری

میثم بر خلاف میل خود تسلیم سمیرا می شود و حضور طلوعی در هلدینگ را می پذیرد. طلوعی به میثم و سمیرا پیشنهاد می دهد در یک پروژه بزرگ شرکت کنند. جلوتر می رود و درخواست دیگری می کند. میثم شوکه شد!

الناز ملک در سقوط

الناز ملک نقش کاراکتر زن مستقل و قوی به نام آیسان را در سریال پرطرفدار “سقوط” با بازیگرانی مثل حمید فرخ‌نژاد بازی کرد. این بود اولین تجربه حرفه‌ای او در بازیگری که در سال ۱۴۰۱ شروع شد. او از این فرصت به خوبی بهره‌مند شد و توانست موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه بازیگری به دست آورد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا