اخبار روز

گرگ هایی که ژاپن را نجات دادند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، این گرگ ها دندان های ترسناک، پوست پوشیده از مو و چشمان قرمز دارند و به کشاورزان کمک می کنند تا از محصولات خود محافظت کنند. از سال 2017، شرکتی به نام “Wolf Kamuy” گرگ های رباتی را با ویژگی هایی مانند دندان نیش، خز، چشم های LED قرمز چشمک زن، سر که از هر طرف تکان می خورد و زوزه 90 دسی بل می فروشد.

اما خوک ها تنها مشکل جوامع روستایی ژاپن نیستند. طبق گزارش های اخیر، Wolf Kamuy اکنون بسیاری از گرگ های مصنوعی خود را به عنوان بازدارنده خرس عرضه می کند.

به نظر می رسد که این ربات گرگ ها که به آنها “سوپر هیولا” نیز می گویند، نه تنها از محصولات کشاورزان، بلکه از خود کشاورزان نیز محافظت می کنند. از جمله تغییرات آب و هوایی، جنگل زدایی، و گسترش شهرها، یک مزاحمت رو به رشد و گاه مرگبار در بسیاری از مناطق ژاپن.

گرگ هایی که ژاپن را نجات دادند!/ عکس

علاوه بر این، به نظر می رسد جمعیت خرس ها در مناطقی مانند هوکایدو در حال افزایش است. به گزارش بی بی سی، برخی از محققان تعداد کل خرس های اطراف هوکایدو را بیش از 22000 تخمین زده اند. به همین دلیل، در طول شش دهه گذشته حداقل 150 حمله خرس در این منطقه ثبت شده است که تنها در سال 2021 چهار نفر جان خود را از دست دادند. در همین حال، خرس‌ها به پرسه زدن در شهرهای شلوغی که با پناهگاه‌های حیات وحش هم مرز هستند، ادامه می‌دهند.

منبع: پاپسی

227227

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا