اخبار روز سینما

گرمای صحرای لوت جان یک زمین‌شناس را گرفت

جسد مهندس معدن که در کویر لوت گم شده بود با تلاش امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی پس از 24 ساعت پیدا شد.

به گزارش پی ام پی، رئیس جمعیت هلال احمر خوسف گفت: 19 تیر مفقود شدن زمین شناسان گرفتار در اثر گرما در کویر لوت فردی در کویر لوت به هلال احمر رسانه اعلام شد که تیم های امداد و نجات هلال احمر تحقیقات را آغاز کرد.

ولی زاده با بیان اینکه در این گزارش یک گروه دو نفره زمین شناس برای کشف یک معدن در 60 کیلومتری جنوب کویر لوت وارد شده اند، گفت: جستجو برای یافتن این دو نفر با همکاری نیروهای پلیس آغاز شد که پس از 24 ساعت تلاش انجام شد. 6 تیم امدادی از شهرهای بیرجند، خوسف و بشرویه جسد مفقود شده را پیدا کردند.

وی گفت: این دو نفر پس از توقف خودروی خود در بیابان با پای پیاده به سمتی رفتند که یکی از آنها به محل توقف خودرو برنگشت و فرد دیگر پس از آن احتمال ناپدید شدن خود را به هلال احمر اعلام کرد.

ولی زاده با بیان اینکه این مهندس اهل استان نبوده است، افزود: دمای هوای کویر در نقطه پیدا شدن جسد مفقود شده 66 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده که به احتمال زیاد علت فوت وی بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از گردشگران و گروه های پیشاهنگ خواست در صورت سفر به کویر مکان خود را به هلال احمر و پلیس اطلاع دهند تا در صورت بروز چنین حوادثی شرایط جستجو فراهم شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا