شورای شهر دوبلین پروژه گرمایش منطقه ای خود را با هدف آوردن گرمای سبز و پایدار به خانه ها و ساختمان های دوبلین راه اندازی کرد. این پروژه به ساکنان و مشاغل دوبلین یک شبکه گرمایشی مدرن و پایدار ارائه می دهد که به اهداف بلندمدت آب و هوا و کاهش کربن ایرلند کمک می کند. پس از تکمیل، این پروژه بزرگترین سیستم گرمایش منطقه ای در ایرلند را در اختیار دوبلین قرار می دهد.

به گزارش ایمنا، هدف از فاز اول این پروژه دریافت گرمای تولید شده توسط نیروگاه های زباله به انرژی (DWtE) دوبلین و استفاده مجدد از آن برای گرم کردن ساختمان ها و سیستم های آبی آنها در سه منطقه شهری منتخب دوبلین است. پروژه گرمایش منطقه ای شهر همچنین پتانسیل تامین گرما از سایر سایت های صنعتی در منطقه را خواهد داشت و در زمان مناسب به سایر مناطق پایتخت ایرلند نیز گسترش خواهد یافت.

به این ترتیب شورای شهر از همکاری یک متخصص در مفاهیم خلاقانه انرژی کم کربن که مسئولیت طراحی مفهومی و اولیه مرکز انرژی های نو در کنار کارخانه تبدیل زباله به انرژی را بر عهده خواهد داشت، بهره مند خواهد شد. و همچنین طراحی پیچیده هیدرولیکی شبکه.

این متخصص با بیش از 65 سال سابقه در پروژه های گرمایش منطقه ای دانمارک، از تخصص گسترده جهانی خود و در این پروژه به عنوان بخشی از اقدامات اولیه، تخصص تونل سازی خود برای ایجاد طرح اولیه و تفصیلی برای ساخت تونل استفاده خواهد کرد. برای تطبیق خطوط لوله از مزایای پروژه.

زمستان دوبلین را با خلاقیت شهری گرم کنید

این همکاری همچنین به جذب شرکای سرمایه گذاری مشترک برای ارائه پروژه از طریق رویکرد طراحی-ساخت، که شامل نظارت بر ادغام فرآیندهای طراحی و ساخت و ساز برای ساده کردن تحویل و افزایش کارایی پروژه است، کمک خواهد کرد.

پروژه حاضر پتانسیل پیشبرد معرفی پروژه‌های گرمای زباله را برای آینده‌ای پایدارتر دارد. چنین پروژه هایی نه تنها برای دستیابی به اهداف پایداری، بلکه برای پیشبرد اهداف انتقال انرژی جهانی نیز ارزشمند هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما