اخبار روز سینما

گران ترین نقش های بازیگران در تاریخ سینما

در حالی که ورود به صنعت سینما و تبدیل شدن به یک بازیگر موفق آسان نیست، کسانی که این صنعت را بزرگ می‌کنند، می‌توانند مبالغ غیرقابل تصوری را برای خود ببینند. ستارگان در جهان امروز سینما یک کالای مورد تقاضا هستند زیرا استودیوها به این نکته آگاهی دارند که تماشاگران مایلند برای فیلمی که می‌دانند استعدادهای زیادی درون خودش دارد پول بپردازند و این به مدیران سینمایی اجازه می‌دهد برای چند ماه کار میلیون‌ها دلار به دست آورند و البته میزانی از آن را خرج ستارگان سینما کنند.

برخی از بازیگران چنان ستاره‌های بزرگی هستند که می‌توانند برای یک حضور در یک سریال دستمزد هنگفتی دریافت کنند، اما گران ترین نقش‌ های بازیگری بدون شک در نهایت آن‌هایی هستند که بخشی از یک فرنچایز را شکل می‌دهند. وقتی شخصیت‌ها بخشی از فرنچایز‌های محبوبی مانند «هری پاتر» یا MCU (جهان سینمایی مارول) هستند، می‌توانند آنقدر ضروری و مورد نیاز شوند که استودیوهای فیلم هر کاری که لازم است انجام دهند تا یک بازیگر بارها و بارها با خوشحالی به اجرای یک نقش خاص بازگردد.

اکنون مادر پی ام آپلود می‌خواهیم نجومی‌ ترین پولی که یک بازیگر گرفته است به شما معرفی کنیم؛ این‌ها گران‌ ترین نقش‌ های سینمایی در هالیوود هستند که به ستاره‌هایی که آن‌ها را به تصویر می‌کشند این امکان را می‌دهند تا بیش از آنچه تصور می‌کردید دستمزد دریافت کنند.

رابرت پتینسون (ادوارد کالن)


رابرت پتینسون (ادوارد کالن)

هر چه در مورد فیلم «Twilight» بد فکر کنید، اما این فیلم مطمئناً درآمد زیادی برای دست اندرکاران به همراه داشت. به طور خاص، رابرت پتینسون، بازیگر نقش اول، این فرنچایز را با موجودی بانکی بسیار بزرگ ترک کرد. پتینسون مسئول به تصویر کشیدن ادوارد کالن خون آشام بود که عاشق شخصیت نوجوان کریستن استوارت بلا سوان می‌شود. بر اساس رمان‌های استفانی مایر، اولین فیلم که در سال 2008 اکران شد، به سرعت به موفقیت دست یافت و به مجموعه‌ای از فیلم‌ها منجر شد که در مجموع پنج قسمت از آن به سینماها رسید.

با مجموع فروش بیش از 3 میلیارد دلار باکس آفیس، «حماسه گرگ و میش» در طول چند سال اکران خود درآمد زیادی به دست آورد. هرچند ارقام دقیق در مورد دستمزد او برای فیلم‌ها هرگز فاش نشده‌اند، تخمین‌ها نشان می‌دهد که پتینسون می‌توانست حدود 70 میلیون دلار از این مجموعه فیلم درآمد داشته باشد. این شامل دستمزد اولیه کمتر از 2 میلیون دلار برای فیلم اول و 12 میلیون دلار برای هر یک از فیلم های دوم و سوم است. طبق گزارش‌ها، پتینسون و استوارت تنها از دو فیلم آخر 41 میلیون دلار کسب کردند.

ساندرا بولاک (دکتر رایان استون)


ساندرا بولاک (دکتر رایان استون)

«جاذبه» یک فیلم علمی تخیلی محصول 2013 است که دو فضانورد با بازی ساندرا بولاک و جورج کلونی را در دل داستان خود می‌بیند که سعی می‌کنند پس از نابودی شاتل فضایی که در فضا در حال سفر بودند به سیاره زمین برگردند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی آلفونسو کوارون، موفقیت بزرگی در بین منتقدان و بینندگان داشت و به فروش جهانی 723 میلیون دلاری در مقابل بودجه 100 میلیون دلاری دست یافت. «جاذبه» در مدار جوایز نیز عملکرد خوبی داشت و هفت جایزه اسکار و تعدادی بفتا را از آن خود کرد.

در حالی که بولاک در طول دوران حرفه‌ای خود بازیگری پردرآمد با دارایی خالص حدود 250 میلیون دلار بوده است، این فیلم در سال 2013 شامل بزرگترین دستمزد او بود. قرار بود بولاک حداقل 70 میلیون دلار از این نقش دریافت کند. این از دستمزد اولیه 20 میلیون دلاری و همچنین درصدی از فروش ناخالص دلاری و فروش ویدیوهای خانگی تشکیل شده بود که برآوردها نشان می‌دهد حدود 50 میلیون دلار است.

کریس همسورث (ثور)


کریس همسورث (ثور)

کریس همسورث به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های MCU، به یک نام جهانی تبدیل شده است. این بازیگر استرالیایی با به تصویر کشیدن خدای اسکاندیناوی به شهرت رسید و از سال 2011 زمانی که برای اولین بار در فیلمی به همین نام نقش ثور را بازی کرد، در جهان مارول حضور داشت. از آن زمان، همسورث در چندین نسخه از آثار به هم متصل MCU ظاهر شد، از جمله سه دنباله «ثور» و همچنین «انتقام‌جویان» و «انتقام‌جویان: پایان بازی». آخرین پروژه او با بازی ثور در فیلم «Thor: Love and Thunder» ساخته شد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ایفای نقش یکی از محبوب ترین شخصیت‌های MCU به بازیگر این امکان را داده است که دلارهای زیادی کسب کند. به گفته یاهو، او برای اولین بار در سال 2011 فقط 150000 دلار دستمزد دریافت کرد اما این مبلغ به سرعت به 15 تا 20 میلیون دلار برای حضورهای بعدی افزایش یافت. به دستمزد او برای نقش‌های «انتقام‌جویان» و «انتقام‌جویان: عصر اولترون» اضافه کنید و احتمالاً همسورث برای بازی در نقش خدای تندر حدود 80 میلیون دلار یا بیشتر دستمزد دریافت کرده است.

هریسون فورد (ایندیانا جونز)


هریسون فورد (ایندیانا جونز)

هریسون فورد در بیش از 60 سال بازیگری خود به یکی از پولسازترین مردان برجسته هالیوود تبدیل شده است. او همچنین برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های جذاب در فرنچایزهای موفق، از هان سولو در «جنگ ستارگان» تا جک رایان در چندین فیلم بر اساس رمان‌های تام کلنسی، شهرت پیدا کرده است. این بازیگر همچنین در نقش ریک دکارد در دو فیلم «بلید رانر» ظاهر شده است و قرار است پس از مرگ ویلیام هرت در نقش تادئوس راس به MCU بپیوندد.

شاید مشهورترین شخصیت او ایندیانا جونز باستان شناس باشد. فورد که برای اولین بار در سال 1981 در فیلم «مهاجمان کشتی گمشده» ظاهر شد، از آن زمان در چهار فیلم «ایندیانا جونز» ظاهر شد و در قسمت جدید که در سال 2023 با عنوان «The Dial of Destiny» نمایش داده خواهد شد، دوباره ایفای نقش خواهد کرد که حداقل 12 میلیون دلار برای او به ارمغان خواهد آورد. به تنوع این مبلغ با درآمد او از فیلم «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» که به دلیل قرارداد تقسیم سود با پارامونت به 65 میلیون دلار رسید، فاصله زیادی دارد. با اضافه کردن دستمزد 5 میلیون دلاری او برای سه گانه اصلی، فورد احتمالاً 90 میلیون دلار از بازی در نقش ایندی به دست آورده است.

دنیل رادکلیف (هری پاتر)


دنیل رادکلیف (هری پاتر)

زمانی که برادران وارنر حق ساخت یک مجموعه فیلم بر اساس مجموعه رمان های «هری پاتر» را به دست آورد، مشخص بود که هر کسی که نقش شخصیت اصلی را بازی کند نه تنها یکی از مشهورترین بازیگران جهان بلکه یکی از بازیگران مشهور تاریخ سینما خواهد بود. دستمزد پرداخت شده دنیل رادکلیف در تمام هشت فیلم فانتزی، از «هری پاتر و سنگ جادو» در سال 2001 تا «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم» در سال 2011، مبلغ بزرگی را برای این جادوگر به ارمغان آورد.

حتی در سن جوانی که رادکلیف این نقش را بازی کرد، دستمزد بسیار خوبی دریافت کرد و برای اولین فیلم یک میلیون دلار دستمزد کسب کرد. این هزینه سپس به طور پیوسته به 6 میلیون دلار برای «هری پاتر و زندانی آزکابان» افزایش یافت و در نهایت به 24 میلیون دلار برای فیلم ماقبل آخر سری رسید. فیلم پایانی دو قسمتی این بازیگر با دستمزد حیرت‌انگیز 50 میلیون دلاری روبرو شد که مجموع درآمد او از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» را به 95.6 میلیون دلار رساند.

آدام سندلر (نقش‌های مختلف در نتفلیکس)


آدام سندلر (نقش‌های مختلف در نتفلیکس)

هر چه در مورد آدام سندلر و کارهای اخیرش فکر کنید، نمی‌توان انکار کرد که او در طول زندگی حرفه‌ای خود تأثیر زیادی بر دنیای کمدی داشته و موفقیت بزرگی را به دست آورده است. در واقع، او همچنان بر نتفلیکس تسلط دارد و نسخه‌های جدیدش یکی از پربیننده‌ترین‌ها در این سرویس استریم شده است. سندلر از زمان موفقیت اولیه‌اش با فیلم‌هایی مانند «گیلمور شاد» و «بیلی مدیسون»، بیش از سه دهه است که یکی از نیرو‌های پرکار هالیوود بوده است، بنابراین از برخی جهات نباید دستمزد نجومی او آنقدرها تعجب آور باشد. سندلر همچنین با بازی‌های تحسین برانگیز در فیلم‌هایی مانند Hustle و Uncut Gems ثابت کرده است که برای ایفای نقش‌های جدی آنچه لازم است را دارد.

سندلر برای اولین بار در سال 2014 قراردادی با نتفلیکس برای تولید فیلم با این سرویس امضا کرد که ارزش آن 250 میلیون دلار بود. این قرارداد از آن زمان تاکنون دو بار تمدید شده است، برای اولین بار در سال 2018 و سپس در سال 2020 برای چهار فیلم دیگر. در حالی که نتفلیکس ارقامی را که به عنوان بخشی از مذاکره برای حفظ سندلر نهایی شده بود، فاش نکرد، این شرکت جزئیاتی را ارائه کرد که پروژه‌های او چقدر محبوب بوده است. کاملاً مثل این است که این قرارداد بلندمدت سندلر را به یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان تبدیل کرده است و او اغلب در همه فیلم‌هایش همان کاراکتر احمق دوست‌داشتنی را بازی می‌کند.

هیو جکمن (ولورین)


هیو جکمن (ولورین)

هیو جکمن خود را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود در دو دهه اخیر با بازی در فیلم‌های مطرحی مانند «The Greatest Showman» یا «Les Misérables» و حتی «The Prestige» معرفی کرده است. با این حال، معروف ترین نقش او بدون شک ولورین در فرانچایز فیلم «ایکس من» است. این بازیگر برای اولین بار در سال 2000 نقش این جهش یافته را به تصویر کشید و تا سال 2017 که آخرین حضور خود را در «لوگان» انجام داد، به بازی مجدد این شخصیت ادامه داد. حداقل تا زمانی که فاش شد او در فیلم دیگر MCU «ددپول 3» ایفای نقش خواهد کرد.

جکمن با حضور در مجموع نه فیلم «مردان ایکس»، احتمالاً در میان گران‌ترین نقش‌های بازیگری قرار می‌گرفت، حتی اگر دستمزد بسیار کمی می‌گرفت. اما محبوبیت او برای به تصویر کشیدن ولورین به او اجازه داد تا حقوق قابل توجهی دریافت کند. در پایان دوران تصدی‌اش، به این بازیگر 100 میلیون دلار برای یک قرارداد چهار فیلم پیشنهاد شد و 20 میلیون دلار برای حضور در «وولورین» به دست آورد. اگرچه او برای «لوگان» دستمزدش را کاهش داد، اما احتمالاً هنوز چیزی در حدود 10 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است که این خود مجموع درآمدش را به حدود 100 میلیون دلار می‌رساند.

دنیل کریگ (بنوآ بلان)


دنیل کریگ (بنوآ بلان)

دنیل کریگ پس از گذراندن سال‌ها حضور در تولیدات و فیلم‌های کوچک بریتانیایی، با انتخاب نقش جیمز باند به شهرت جهانی دست یافت. این بازیگر برای اولین بار در سال 2006 در فیلم «کازینو رویال» بازی کرد و در چهار قسمت دیگر از این مجموعه در برخی از بهترین فیلم‌های تاریخ 60 ساله آن، نقش این جاسوس تخیلی معروف را بازی کرد. نقش 007 مطمئناً نقشی پردرآمد بود، کریگ در پنج فیلم 85.4 میلیون دلار به دست آورد و تنها در «اسپکتر» 30 میلیون دلار دستمزد به او داده شد.

اما فرنچایز «جیمز باند» حتی پردرآمدترین نقش کریگ نیست. در سال 2019 او در فیلم کمدی معمایی ریان جانسون «Knives Out» کارآگاهی به نام بنوا بلان را به تصویر کشید. موفقیت این فیلم باعث شد تا نتفلیکس 469 میلیون دلار بپردازد تا حقوق دو دنباله در این سرویس استریم را تضمین کند، معامله‌ای که طبق گفته هالیوود ریپورتر، کارگردان و بازیگر ستاره هر کدام حدود 100 میلیون دلار درآمد خواهند داشت. اگرچه دستمزد او برای اولین فیلم این مجموعه فاش نشده است، اما مجموع دستمزد او برای این فرانچایز احتمالاً به مراتب بیش از 100 میلیون دلار خواهد بود.

تام کروز (پیت ماوریک میچل)


تام کروز (پیت ماوریک میچل)

تام کروز اولین بار در سال 1986 در فیلم اکشن «تاپ گان» به عنوان خلبان جنگنده برای نیروی دریایی ایالات متحده بازی کرد. این فیلم با هدایت تونی اسکات کارگردان نام آشنای «پلیس بورلی هیلز II» و «آخرین پسر پیشاهنگ»، همچنین شاهد بازی وال کیلمر، کلی مک‌گیلیس و آنتونی ادواردز با کروز بود که به موفقیت چشمگیری در گیشه تبدیل شد. این ستاره اکشن در سال 2022 برای «Top Gun: Maverick» به این نقش بازگشت و دوباره نقش خود را بازی کرد.

اگرچه کروز برای نقشش در قسمت دوم دستمزد متوسطی داشت، اما قراردادهایی داشت که به او سهمی از فروش بلیط می‌داد. با فروش «تاپ گان: ماوریک» بیش از 1.1 میلیارد دلار و برنده شدن چندین نامزدی اسکار، ورایتی تخمین می‌زند که این بازیگر در مجموع حدود 100 میلیون دلار برای این فیلم درآمد داشته است.

به این دو میلیون دلاری که کروز برای حضور اصلی‌اش در «تاپ گان» در سال 1986 به دست آورد، اضافه کنید و بازی در نقش پیت «ماوریک» میچل یک حرکت سودآور برای این بازیگر بوده است. سرمایه‌گذاری ممکن است ارزشش را داشته باشد، زیرا یکی از مدیران استودیو توضیح داد که این بازیگر برای تبلیغ فیلم‌هایش کار اضافی زیادی انجام می‌دهد و یکی از معدود بازیگرانی است که این رقم بالا را توجیه می‌کند.

بروس ویلیس (مالکوم کرو)


بروس ویلیس (مالکوم کرو)

«حس ششم» نه تنها «ام نایت شیاملان» را مورد توجه جهانیان قرار داد، بلکه ثابت کرد که یک روز خوب برای ستاره اصلی فیلم یعنی بروس ویلیس است. این اثر مهیج روانشناختی که اولین بار در سال 1999 به سینماها آمد، بازیگری را می‌بیند که شخصیت روانشناس کودک مالکوم کرو را به تصویر می‌کشد که از نزدیک با شخصیت کول سیر (هیلی جوئل اوسمنت)، پسر جوانی که به ظاهر می‌تواند با مرده‌ها ارتباط برقرار کند، همکاری می‌کند. این فیلم با یکی از پیچش‌های بزرگ هالیوود به پایان می‌رسد و با کسب نقدهای قوی از سوی منتقدان و فروش تقریباً 700 میلیون دلاری در سراسر جهان، موفقیتی در سراسر گیشه‌ها به دست آورد.

به عنوان بخشی از یک معامله بروس ویلیس با بازی در سه فیلم در دیزنی موافقت کرد. فیلم ام نایت شیامالان تنها یکی از دو موفقیتی بود که او در آن بازی کرد و دو فیلم دیگر «آرماگدون» و «کودک» بودند. اما «حس ششم» ثابت کرد که پردرآمدترین اجرا برای ویلیس است. او همراه با یک پیش پرداخت قابل توجه، بخشی از فروش ناخالص باکس آفیس و فروش رسانه‌های خانگی را به دست آورد. همه اینها در نهایت بیش از 100 میلیون دلار درآمد برای او به همراه داشت.

ویل اسمیت (مامور جی)


ویل اسمیت (مامور جی)

ویل اسمیت در یک حرفه طولانی که باعث انتشار آلبوم‌های پرفروش، بازی در سریال‌های تلویزیونی و تبدیل شدن به یک سوپراستار هالیوود شده است، فیلم‌های بسیار خوبی ساخته است. در میان این آثار اما بهترین آنها «مردان سیاه پوش»، یک کمدی علمی تخیلی محصول 1997 است که او را با تامی لی جونز به عنوان یک استخدام جدید در یک آژانس دولتی مخفی که تهدیدات موجودات فضایی در سیاره زمین را بررسی می‌کند، همراه و همکار می‌کند. با فروش تقریباً 600 میلیون دلاری در برابر بودجه 90 میلیون دلاری، تقریباً هرکسی مطمئن بود که قسمت‌های بیشتری از «مردان سیاه پوش» برای استفاده از این موفقیت ساخته خواهد شد.

اسمیت برای بازی در فیلم اصلی «مردان سیاه پوش» 5 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد و پس از بازگشت برای قسمت دوم، طبق گزارش‌ها، 20 میلیون دلار به دست آورد. زمانی که نوبت به ساخت سومین فیلم از این سری رسید، اسمیت توانست دستمزدی سرسام‌آور دریافت کند که طبق گزارش هالیوود ریپورتر، به 100 میلیون دلار رسید. این بدان معناست که او تقریباً نیمی از بودجه 225 میلیون دلاری فیلم و بخش بزرگی از درآمد 650 میلیون دلاری باکس آفیس آن را دریافت کرد. اسمیت در مجموع 125 میلیون دلار برای ایفای نقش مامور جی دریافت کرده است.

کیانو ریوز (نئو)


کیانو ریوز (نئو)

کیانو ریوز سابقه اثبات شده‌ای به عنوان بازیگر دارد و بازی‌های موفقی در همه چیز از جمله کمدی‌هایی مانند «ماجراجویی عالی بیل و تد» و نقش های جدی تر در فیلم‌هایی مانند «وکیل مدافع شیطان» داشته است. اما این بازیگر احتمالاً بیشتر به خاطر نقش‌های اکشن‌اش شناخته می‌شود. به‌ویژه، نقش نئو در فرانچایز «ماتریکس». این مجموعه علمی تخیلی که در سال 1999 آغاز شد، به موفقیت بزرگی تبدیل شد و دنباله‌های متعددی را به وجود آورد. این شامل دو فیلم پشت سر هم و «رستاخیزهای ماتریکس» 2021 بود که بار دیگر ریوز در کنار کری آن ماس بازی کرد.

ریوز به عنوان ستاره اصلی «ماتریکس» بیشترین دستمزد را برای کارش در این سریال دریافت کرد. او نه تنها هزینه اولیه مناسبی بین 15 تا 20 میلیون دلار گرفت، بلکه قراردادی نیز داشت که بسته به موفقیت سه گانه اصلی در باکس آفیس، جوایزی نیز دریافت می‌کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که به لطف فروش 1.7 میلیارد دلاری مجموع فروش باکس آفیس این فرنچایز، او می‌توانست در مجموع بیش از 150 میلیون دلار در هر چهار فیلم به دست آورد.

جانی دپ (کاپیتان جک اسپارو)


جانی دپ (کاپیتان جک اسپارو)

«دزدان دریایی کارائیب» نه تنها یک پارک تفریحی دیزنی را به یک مجموعه سینمایی بسیار محبوب تبدیل کرد: بلکه باعث شد که به یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای فیلم در جهان تبدیل شود. اولین ورود جانی دپ با جفری راش، کایرا نایتلی و اورلاندو بلوم در یک ماجراجویی که شامل طلای نفرین شده آزتک‌ها و ارتش مرده دزدان دریایی بود، یک فیلم تماشایی شد. دپ پس از آن چهار بار دیگر به نقش کاپیتان جک اسپارو بازگشت و در فیلم‌هایی مانند «Dead Man’s Chest» و «مردان مرده قصه نمی‌گویند» ظاهر شد.

دپ به عنوان ستاره اصلی فرنچایز توانسته دستمزد زیادی را برای حضورش دریافت کند. دستمزد اولیه او برای فیلم اول 10 میلیون دلار بود که برای قسمت‌های بعدی این رقم به رقم خیره کننده 55 میلیون دلار برای چهارمین فیلم «در جزر و مد عجیب» رسید. این پرهزینه‌ترین فیلمی بود که در آن زمان ساخته شد و با هزینه 90 میلیون دلاری برای فیلم پنجم دنبال شد. به این ترتیب مجموع دستمزد این بازیگر حدود 275 میلیون دلار است.

رابرت داونی جونیور (تونی استارک)


رابرت داونی جونیور (تونی استارک)

برای بسیاری از مردم، رابرت داونی جونیور بیشترین ارتباط را با دنیای سینمایی مارول دارد. این بازیگر در اولین ورودی این فرنچایز ظاهر شد و در نقش تونی استارک در «مرد آهنی» بازی کرد. بخش عمده‌ای از موفقیت MCU روی دوش داونی جونیور برای ایفای نقش خود در انواع فیلم‌های مارول، از جمله دو دنباله «مرد آهنی» و همچنین «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «Avengers Infinity War» است. علیرغم تعدادی از ناکامی‌های حرفه‌ای، بازی در نقش قهرمان زره پوش منجر به تبدیل شدن این بازیگر به یکی از پردرآمدترین بازیگران تمام دوران شده است.

بخش بزرگی از این به دلیل یک معامله منحصر به فرد است که داونی جونیور توانست با مارول استودیو مذاکره و به آن دست پیدا کند. برخلاف بسیاری از بازیگران دیگر که در MCU شخصیت‌هایی را به تصویر می‌کشند، داونی جونیور بسته به بازی‌ خود در فیلم‌هایی که در آنها ایفای نقش می‌کند، سهمی از باکس آفیس دریافت می‌کند. برای فیلم‌هایی مانند «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» این می‌تواند تا 75 میلیون دلار برای هر حضور در نظر گرفته شود. همراه با دستمزد او برای سایر فیلم‌های MCU و احتمالاً این بازیگر حدوداً حدود 400 میلیون دلار درآمد داشته است.

تام کروز (ایتن هانت)


تام کروز (ایتن هانت)

اگر یک سری فیلم وجود دارد که تام کروز بیشترین ارتباط را با آن دارد، فرانچایز «ماموریت غیرممکن» است. این بازیگر ایتان هانت، مامور بین‌المللی یک سازمان جاسوسی را در حالی به تصویر می‌کشد که او و اعضای تیم مختلفش تلاش می‌کنند تا از فجایع جهانی جلوگیری کنند و دشمنانی را که امنیت ملی ایالات متحده را تهدید می‌کنند، شکست دهند. از زمان اولین فیلم در سال 1996، این مجموعه جاسوسی در مجموع به شش فیلم گسترش یافته است و دو فیلم دیگر در قالب «Mission: Impossible – Dead Reckoning» طی دو سال آینده در راه است.

با توجه به موفقیت محض فرنچایز «مأموریت غیرممکن»، نباید تعجب برانگیز باشد که کروز برای نقش اصلی خود پول زیادی به دست آورده است. به هر حال، کل مجموعه تاکنون بیش از 3.5 میلیارد دلار در باکس آفیس کسب کرده است. بر اساس گزارش‌ها، او برای هر بار ورود بین 70 تا 100 میلیون دلار دریافت کرده که مجموع درآمد او را حدود 400 میلیون دلار می‌رساند.

طبق گزارش‌ها، کروز مبلغ کمتری در حدود 13 میلیون دلار برای فیلم‌های آینده «مأموریت غیرممکن» دریافت کرده است، اما می‌تواند به لطف قراردادهای باطنی خود که پاداش‌های قابل توجهی را بسته به عملکرد باکس آفیس فیلم‌ها دریافت می‌کند، این دستمزد را نجومی‌ کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا