اخبار روز سینما

گران ترین لباس عروس های دنیا/ این سلبریتی ها گران ترین لباس عروس ها را پوشیدند!

لباس عروس همیشه یکی از مهمترین عناصر عروسی است. معمولا فرقی نمی کند که یک سلبریتی باشید یا یک فرد معمولی، معمولا عروس خانم ها به لباس عروس خود اهمیت زیادی می دهند. اما در این میان عروس های مشهوری در دنیا هستند که برای لباس عروس خود هزینه زیادی پرداخته اند.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

عروسی ها گران هستند، در این شکی نیست، اما برای برخی افراد مشهور محدودیت مالی وجود ندارد. از سرینا ویلیامز و لباس 2.6 میلیون پوندی او گرفته تا کیم کارداشیان، در اینجا تعدادی از عروس های مشهوری هستند که برای لباس عروسی خود هزینه زیادی کرده اند. در اینجا 10 مورد از گران ترین لباس عروس های مشهور را مشاهده می کنید:

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

پرنسس ماریا شانتال یونان

ماری شانتال در یک لباس زیبای والنتینو خیره کننده بود. این عروس زیبا که مادرش ماری شانتال میلر نام داشت، در سال 1995 با شاهزاده پاولوس یونان ازدواج کرد. در آن زمان این لباس 173250 پوند قیمت داشت و اکنون 295478 پوند ارزش دارد.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

امل کلونی

امل و جورج یک عروسی مجلل ایتالیایی داشتند. مراسم عروسی آنها در سال 2014 در ونیز برگزار شد. امل با طراحی Oscar de Laurentii که امروزه 321,252 پوند تخمین زده می شود، شگفت زده شد.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

کیارا فراگینی

گران ترین لباس عروس بعدی متعلق به کیارا است که بسیار دیدنی هم بود. کیارا ستاره شبکه های اجتماعی در سال 2018 با رپر فدز با لباس عروسی خیره کننده 323400 پوندی کریستین دیور (که در حال حاضر 334748 پوند ارزش دارد) ازدواج کرد.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

برای مراسم بعد از مهمانی با تم کواچلا، عروس به شماره دیور دیگری تبدیل شد.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

کالین رونی

عروسی کالین به دلیل استقبال چشمگیرش معروف شد. لباس پرنسس مارکسا 364387 پوند تخمین زده شده است. عروس در مراسم عروسی خود دو لباس عروس پوشید.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

کیت میدلتون

لباس عروس کیت میدلتون به طرز شگفت انگیزی دست ساز بود، دوشس کمبریج تنها به رتبه ششم این لیست رسید، علیرغم این واقعیت که لباس او یکی از مورد بحث ترین لباس های عروس در تاریخ است.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

او در سال 2011 با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد و یک اندام باریک به سبک ویکتوریایی را انتخاب کرد که با لباس مجلسی تقریباً 9 فوتی خود پوشیده شده بود.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

سلما هایک

سلما هایک لباس عروسی خود را با جواهرات مجلل ست کرد سلما هایک در سال 2009 به فرانسوا هانری پینو گفت “من” و آنها در روز ولنتاین مراسم مخفیانه ای در پاریس داشتند.
چند ماه بعد، آن دو با عروسی در ونیز ایتالیا جشن گرفتند. این بازیگر با لباس عروس Nicolas Ghesquiere Balenciaga که برای او معادل 404869 پوند هزینه داشت، برای این مناسبت زیبا به نظر می رسید.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

کیم کارداشیان

کیم در مراسم عروسی خود یک لباس مجلسی مجلل از جیوانچی پوشیده بود. کیم کارداشیان زمانی که با خواننده کانیه وست ازدواج کرد، لباس شگفت انگیز جیوانچی به تن کرد.

این لباس توسط Riccardo Tisci برای عروسی خود طراحی شده است. آستین های توری بلند با چین های نرم در قسمت کمر و توری بسیار ظریف داشت.

10 گرانترین لباس عروس سلبریتی ها

گریس کلی

لباس گریس کلی برای شاهزاده رینیر سوم در سال 1956 بسیار گران بود با وجود ازدواج در سال 1956، گریس کلی همچنان در رتبه سوم لیست گران ترین لباس های ما با هزینه نسبی 441478 پوند قرار دارد.

آنها حدود 600 مهمان داشتند و بیش از 30 میلیون بیننده از خانه هایشان تماشا می کردند. جای تعجب نیست که آن را عروسی قرن نامیدند. توری تافته این لباس 128 متر بود.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

ویکتوریا سواروسکی

لباس مجلسی سواروسکی خیره کننده ویکتوریا دارای 500000 کریستال سواروسکی بود. ویکتوریا سواروسکی در حضور 250 مهمان با ورنر مورس در ایتالیا ازدواج کرد.

این رویداد سه روزه شایسته یک لباس مجلسی دیدنی بود و این چیزی است که طراح مایکل سینکو ارائه کرد. با این نام خانوادگی، جای تعجب نیست که لباس ویکتوریا با 500000 کریستال سواروسکی تزئین شده بود و دارای یک تور هشت متری چشمگیر بود.

قیمت این لباس 770000 پوند و با قیمت امروز بیش از 800000 پوند است.

سلبریتی هایی که گران ترین لباس عروس های دنیا را پوشیدند

سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز پس از پوشیدن لباس عروسی 2.6 میلیون پوندی در صدر این لیست قرار دارد. زمانی که او در سال 2017 با الکسیس اوهانیان ازدواج کرد، یک لباس برای ستاره تنیس سرنا ویلیامز کافی نبود، بنابراین او در آن روز سه لباس متفاوت به تن کرد. برای این مراسم او طراح مک کوئین را انتخاب کرد و مانند کیت میدلتون، سرنا نیز لباس عروسی زیبای طراحی شده توسط سارا برتون در الکساندر مک کوئین به تن کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا