اخبار روز سینما

گرانترین مراسم عروسی در ایران به نام “محمدرضا گلزار” ثبت شد!/ جزئیات هزینه‌های عروسی این سوپراستار

به نقل از شمانیوز، در روزهای اخیر دو موضوع استفاده از هنرمندان سینمای ایران برای دویدن به دنبال خودروی محمدرضا گلزار به همراه موضوع ازدواج این سوپراستار جنجالی، نام او را بر سر زبان ها انداخته است.

 

به گفته مسئولان تالار خاصی در منطقه گرمدره کرج، یک مراسم عروسی در این تالار برگزار شده است و با توجه به اعلام آنها، در صورت تمایل به رزرو این تالار، زودترین زمان ممکن برای روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهرماه در دسترس خواهد بود. همچنین، باید به یاد داشت که این عمارت خاص دارای منوهای استانداردی مانند “گلد” و “سیلور” نیست و برای هر عروس و داماد و مراسم خاص، منوی ویژه‌ای طراحی می‌شود.

 

اگرچه هزینه‌های مراسم عروسی در این تالار بسته به انتخاب‌های عروس و داماد متفاوت است، اما منو کترینگ حداقل دو میلیون و پانصد هزار تومان در این تالار است. این به آن معناست که اگر تعداد مهمانان در مراسم عروسی محمدرضا گلزار حدود ۴۰۰ نفر بوده باشد، هزینه کترینگ حداقل هشتصد میلیون تومان خواهد بود.

 

این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این باغ تالار انتخاب کرده است، باید رقمی در حدود 1 میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین مبلغ ممکن در این منو است، زیرا این رقم می تواند دقیقا دوبرابر باشد یعنی برای هر مهمان تا 5 میلیون تومان افزایش یابد.

 

هزینه گل آرایی در این تالارها، از ۱۱۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر است و همچنین هزینه‌های دیگری نیز از جمله کیک و سفره عقد، بسته به مدل‌های مختلف انتخاب شده، در بازه قیمتی ۱۰۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر خواهند بود.

 

به عبارت دیگر، اگر محمدرضا گلزار هزینه‌ای را که برای اجاره تالار به مدیران باغ عمارت پرداخت شده است، با استفاده از اسپانسری خود پوشش نداده باشد، ممکن است با مراسم عروسی بسیار گران قیمتی روبرو شویم. براساس اعداد و ارقام موجود، این هزینه می‌تواند بین ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا