اخبار روز سینما

گارفیلد و فوریروسا در باکس آفیس با همدیگر رقابت می‌کنند

سینمایی جدیدی با عنوان فیلم Furiosa با 58 میلیون دلار متوقف شده و این در حالی است که جدیدترین انیمیشن گارفیلد به 100 میلیون دلار نزدیک می‌شود.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «ورایتی»، فیلم فوریوسا : حماسه مکس دیوانه در گیشه بین‌المللی با تنها 33.3 میلیون دلار از 75 کشور، با مشکل مواجه شد. این فیلم که پنجمین اثر از مجموعه پسا-آخرالزمانی کارگردان «جرج میلر» به شمار می‌رود، در اولین آخر هفته اکران خود، 58.9 میلیون دلار در سطح جهانی به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن گارفیلد و فوریروسا در باکس آفیس با همدیگر رقابت می‌کنند

با توجه به بودجه 168 میلیون دلاری برای ساخت، این فیلم شروع خوبی نداشت. در داخل آمریکا، فیلم پیش درآمد کمپانی برادران «وارنر»، فوریوسا با انیمیشن Garfield از سونی برای کسب مقام اول «باکس آفیس» رقابت نزدیکی دارد

هر دو فیلم در آخر هفته حدود 25 میلیون دلار فروش داشته‌اند و انتظار می‌رود تا دوشنبه، به حدود 31 میلیون دلار برسند. هر کدام که به رتبه اول برسد، این آخر هفته یکی از ضعیف‌ترین آخر هفته‌های تعطیلات یادبود در چند دهه اخیر خواهد بود.

انیمیشن گارفیلد

با این روند، به نظر می‌رسد فوریوسا به سختی بتواند به پای پیش‌ درآمد خودش یعنی مکس دیوانه: جاده خشم که در سال 2015 اکران شد، برسد. آن فیلم با بازی «تام هاردی» و «شارلیز ترون»، با وجود بودجه‌ای مشابه، توانست به فروش خیره‌کننده 380 میلیون دلار دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رقابت انیمیشن گارفیلد و فوریروسا در باکس آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا