اخبار روز سینما

کیهان درباره سریال گناه فرشته: درباره قتل های زنجیره ای است/ نهادهای نظارتی از انتشار محدودیت های ضد امنیتی جلوگیری کنند.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

روزنامه کیهان پس از پخش اولین قسمت از «گناه فرشته» از سری جدید تلویزیون شبکه خانگی، نوشت: شنیده ها حاکی از آن است که یکی برای دو تن از شخصیت های مقتول سریال، نام پروانه دختر داریوش از سریال پخش شده از شبکه نمایش خانگی بازتاب آنلاین شده است. (گواهینامه نام همسر داریوش فروهر بود)

شاید این بازتاب آنلاین عناوین تصادفی به نظر برسد، اما در ادامه این مجموعه که قسمت های بعدی آن در هفته های آینده منتشر می شود، دستیار یکی از شخصیت های اصلی که با قتل و ناپدید شدن شخصیت های دیگر فیلم مواجه می شوند، تا یکی یکی دیگر از شخصیت های فیلم به من یادآوری می کند: ماجرای اتوبوس ارمنی، پوینده و مختاری را به من نگفتی؟ (کنایه ای دوباره به قتل های زنجیره ای و دروغ های حاشیه ای مربوط به اتوبوس ارمنی) یکی یکی از شعارهای تبلیغاتی این سریال “چهارده سال پیش با شما چه کردند؟!” با توجه به اینکه اتفاقات سریال با جزئیات زیادی به سال 1402 اشاره دارد، این سوال یکی با توجه به شخصیت ها به سال 88 اشاره دارد.

انتظار می رود نهادهای نظارتی مسئول از انتشار این گونه بندهای ضد امنیتی در محتوای سریال های شبکه خانگی جلوگیری کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا