اخبار روز سینما جهان

کیم کارداشیان از مادر شدن به عنوان یک تجربه تلخ و شیرین یاد می کند!/عکس

یک رسانه با کیم کارداشیان درباره نگهداری از ۴ فرزندش مصاحبه کرده است و سوالاتی درباره نحوه مراقبت از فرزندانش پرسیده است.

کیم کارداشیان در پاسخ به این سوالات اظهار کرده است که مادر شدن هرگز کار آسانی نیست و در هر صورت نگهداری از فرزندان به عنوان یک وظیفه، کار سختی محسوب می‌شود.

فرزندانت به تو نیاز دارند و باید به شانه کردن موهایشان، بستن بندهای کفششان و پختن غذایشان اهمیت بدهی و پی‌گیر آنها باشی. جالب اینجاست که او تمام این کارها را انجام می‌دهد و به قول خودش، و به قول خودش مادری بهترین بی‌نظمی دنیا یا best chaos است.

کیم کارداشیان از مادر شدن به عنوان یک تجربه تلخ و شیرین یاد می کند!/عکس

در ادامه مصاحبه، او اظهار کرده است که مادر شدن چالش برانگیزترین کاری است که او انجام می‌دهد و گاهی در شب به دلیل خستگی شدید گریه می‌کند. با این حال، همچنان معتقد است که با مادر شدن، بهتر خودش را می‌شناسد و هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد.

او به این نکته هم اشاره کرده که مادر شدن بهترین شغل دنیاست و تا زمانی که مادر نشده‌ای، نمی‌توانی ادعا کنی که برای مادر شدن آماده‌ای. به عبارت دیگر، فرایند مادری کردن به طور غریزی در او شکل گرفته و پس از مادر شدن، یاد می‌گیرد که چگونه بهترین مادر ممکن شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا