اخبار روز سینما جهان

کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد

گزارش کردن بازتاب آنلاین، کیلین مورفی با دریافت جایزه برتر بازیگری در زادگاهش ایرلند، فصل جوایز خود را به پایان رساند.

برنده جوایز اسکار، بفتا، گلدن گلوب و انجمن بازیگران سینمای آمریکا شب گذشته احتمالاً آخرین جایزه را به مجموعه جوایز خود برای اوپنهایمر کریستوفر نولان اضافه کرده است. او در بیست و یکمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

مورفی پس از دریافت این جایزه که توسط لیلی گلادستون بازیگر «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به او اهدا شد، گفت: حضور در این گروه بسیار خاص است؛ در خانه بودن، با افرادی که دوستشان دارم.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، در این مسابقه او اندرو اسکات برای «ما همه غریبه هستیم»، دیوید ویلموت برای «دروغ هایی که می گوییم»، بری کیگان برای «نمک سوزان»، بری وارد برای «آنچه ممکن است با طلوع خورشید با آن روبرو شوند». “. شونده» و پیرس برازنان برای «آخرین تفنگدار».

گلادستون برای اولین بار به ایرلند رفته بود تا نامزد بهترین بازیگر زن بین‌المللی شود، اما در نهایت این جایزه به اما استون بازیگر فیلم «بیچارگان» رسید. در بخش بهترین فیلم بین المللی، «اپنهایمر» به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و پل جیامتی برای «بازماندگان» عنوان بهترین بازیگر بین المللی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم ایرلندی نیز به «آنچه ممکن است با طلوع خورشید با آن روبرو شوند» به کارگردانی پت کالینز بر اساس رمان ایرلندی جان مک گارن تعلق گرفت. «دروغ هایی که می گوییم» جوایز متعددی از جمله کارگردانی برای لیزا مولکای، فیلمنامه برای الیزابت گوچ و بازیگر نقش اول زن برای اگنس اوکیسی به دست آورد و پل مسکال که نتوانست در آن شرکت کند، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای «همه ما غریبه ها» دریافت کرد. و آلیسون الیور برای فیلم «سوزاندن نمک» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی به «بستگان» رسید و کیت دولان برای «کین» جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. جایزه بهترین مستند به «روزهای درختان» تعلق گرفت.

از دیگر نامزدها و بازیگران سرشناسی که در این مراسم حضور داشتند می توان به شارون هورگان، نیل جردن، جیم شریدان، ایو هیوسون، کری کاندون، پیرس برازنان و آلیشا ویر اشاره کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا