اخبار روز سینما جهان

کیت بلانشت و آلیشیا ویکاندر در فیلم کمدی سیاسی شایعات همبازی خواهند شد!

خیابان بلیکر حقوق کمدی شایعه پراکنی درباره رهبران هفت کشور G7 را به دست آورده است و بازیگرانی مانند: کیت بلانشت و آلیشیا ویکاندر به دست آمد.

گای مدین این فیلم را با همکاران همیشگی اش ایوان جانسون و گالن جانسون نوشت و کارگردانی کرد و ساخت آخرین فیلم آنها، شایعات، در مجارستان به پایان رسید. خیابان بلیکر قصد دارد این پروژه مستقل را در سال جاری در سینماها عرضه کند. روی دوپوی، چارلز دنس، دنیس منوچه، نیکی آموکا برد، رولاندو راولو، تاکهیرو هیرا و زلاتکو بوریچ بازیگران این فیلم هستند.

 

همکاری کیت بلانشت و آلیشیا ویکاندر در فیلم Gossip

این شایعات داستان رهبران هفت کشور G7 را روایت می کند که برای اجلاس سالانه سران جمع شده بودند اما در جنگل گم شدند و هنوز مجبور بودند بیانیه ای درباره بحران جهانی بنویسند. توسط لیز جارویس از Buffalo Gal Pictures، فیلیپ کروتزر از Maze Pictures و Lars Knudsen از Square Peg تهیه شده است.

کیت بلانشت
کیت بلانشت و آلیشیا ویکاندر

شایعات حاکی از دومین همکاری لارس نادسن و آری آستر و شرکت تولید خیابان بلیکر Square Peg است. اولین همکاری آنها Sasquatch Sunset به کارگردانی دیوید و ناتان زلنر و با بازی رایلی کیو و جسی آیزنبرگ است که این ماه در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده خواهد شد.

منبع: hollywoodreporter

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا