اخبار روز

کیا اسپورتیج 2026 برای اولین بار دیده شد. SUV مورد انتظار کره ای (+ عکس)

مهندسان کیا مشغول آزمایش نمونه های اولیه کیا اسپورتیج فیس لیفت شده هستند که انتظار می رود سال آینده به عنوان مدل 2026 به فروش برسد.

به گزارش زومیت، اسپورتیج فعلی که از سال 2023 به فروش می رسد، پرفروش ترین خودروی کیا است. تنها در سال گذشته 140780 دستگاه از این خودرو در آمریکا فروخته شد. به همین دلیل است که کیا نمی‌خواهد برای به‌روزرسانی این کراس اوور کامپکت ریسک کند.

نمونه اولیه کیا اسپورتیج 2026 به شدت استتار شده است، اما جلوپنجره جلویی جدید با چراغ های جلوی عمودی، شبیه به نمونه فیس لیفت شده کیا سورنتو 2024، به وضوح قابل مشاهده است. همچنین طرح های جدیدی برای علامت وجود دارد. طراحی قسمت عقب نیز از جمله گرافیک جدید چراغ های عقب تغییر کرده است.

تصویر واضحی از فضای داخلی خودرو وجود ندارد، اما می توان انتظار داشبورد بهبود یافته با سیستم نمایشگر شناور را به عنوان پشت آمپلی فایر دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی داشت. طراحی می تواند شبیه به آنچه در سورنتو جدید و سایر مدل های جدید کیا از جمله شاسی بلند برقی جمع و جور EV3 دیده ایم باشد.

با توجه به افزایش اخیر تقاضا برای موتورهای هیبریدی، می توان انتظار داشت که طیف موتورهای جدید اسپورتیج به اندازه مدل فعلی متنوع باشد. کیا سه ترکیب موتور برای اسپورتیج 2025 ارائه می دهد. یک موتور 4 سیلندر بنزینی 187 اسب بخار، یک موتور هیبریدی 227 اسب بخار و یک موتور هیبریدی پلاگین 261 اسب بخار.

انتظار می رود این خودرو در اوایل سال 2025 رونمایی شود و فروش آن از نیمه دوم همان سال آغاز شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا