اخبار روز

کوییک سردمدار کاهش قیمت محصولات سایپا / همه عوامل برای کاهش قیمت خودرو دست در دست هم داده اند!

به گزارش پی ام آپ، مشاهدات بازار حاکی از آن است که امروز سایپایی ها به عنوان خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با افت قیمت وارد بازار شدند و بیشترین افت قیمت مربوط به کوییک معمولی بود، این خودرو در بازار فعلی افت 4 میلیونی داشت.

فعالان بازار خودرو دلیل این ریزش را کاهش قیمت دلار در بازار دانستند و معتقدند علاوه بر این رویه که اغلب بازار خودرو را تحت تاثیر خود قرار می دهد، عوامل دیگری مانند تصویب قانون واردات خودروهای فرسوده نیز وجود دارد. اخبار سیاسی نیز در این کاهش قیمت موثر بوده است.

«شاهین»، «کوئیک آر»، «کویک نرمال»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا 2 عادی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

جدول قیمتی خودروهای سایپا

قیمت «شاهین» امروز در بازار 592 میلیون تومان بود و 3 میلیون کاهش را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان می دهد که در میان خانواده کوئیک، کوییک R در بازار 346 میلیون تومان قیمت داشت و یک میلیون افت داشت و کوییک معمولی 341 میلیون تومان قیمت داشت. و افت 4 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» با قیمت 334 میلیون تومان و افت یک میلیونی و «تیبا 2 نرمال» با قیمت 342 میلیون تومان در بازار معامله شد و 2 میلیون افت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می دهد که «ساینا» نیز با 2 میلیون افت در بازار 338 میلیون تومان قیمت خورد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا