اخبار روز سینما جهان

کوین کاستنر به ونیز می‌رود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، قسمت دوم فیلم سینمایی «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و بازی «کوین کاستنر» بازیگر برنده اسکار با حضور بازیگران معروف مکمل از جمله سینا میلر، سام ورتینگتون، جنا مالون و دنی. هیوستون نیز با اولین نمایش جهانی همراه است. خود را در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، سریال چهار قسمتی وسترن «افق» توسط کوین کاستنر از محل فروش تامین می شود. یکی از خانه های او ساخته می شود و تاکنون 38 میلیون دلار برای این پروژه هزینه کرده است. قسمت اول این فیلم اردیبهشت ماه ماه در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن رونمایی شد و حالا قسمت دوم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره ونیز خواهد داشت.

کوین کاستنر گفت: همیشه آرزوی من این بوده که قسمت دوم فیلمم را در جشنواره ونیز به نمایش بگذارم. من به آلبرتو باربرا، کارگردان جشنواره فیلم ونیز، به خاطر شجاعت و رهبری او در انجام این سفر سینمایی مدیون هستم. من با تشکر و هیجان به جشنواره فیلم ونیز بازگشتم.

هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز به عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان از 28 آگوست تا 7 سپتامبر (7 تا 17) شهریور) برگزار می شود و طبق اعلام قبلی، فیلم «بیتل جویس 2» تیم برتون فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود.

245245

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا