اخبار روز سینما

کوین فایگی: سریال White Vision در دست ساخت است

بسیاری از طرفداران مارول این سوال را داشتند که تکلیف سریال White Vision چیست؟ اما به تازگی کوین فایگی اعلام کرد که این مجموعه در دست ساخت است.

در اواخر ماه مه، «مارول» خبر هیجان‌انگیزی را منتشر کرد مبنی بر اینکه «تیری ماتالاس»، تهیه‌کننده اجرایی فصل سوم سریال پیکارد، کارگردانی سریال ویژن را برای «دیزنی+» بر عهده خواهد داشت. اکنون طرفداران می‌توانند با اطمینان بیشتری منتظر این سریال باشند که قبلاً با نام ویژن کوئست شناخته می‌شد، زیرا «کوین فایگی»، رئیس استودیوهای «مارول»، رسماً تأیید کرده است که «ماتالاس» روی این پروژه کار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال White Vision ساخته می‌شود

«فایگی» در مصاحبه‌ای با «اینورس» گفت که برای جذب «ماتالاس» به عنوان تهیه‌کننده سریال ویژن تلاش زیادی کرده است، زیرا این طرفدار مادام العمر استار ترک تحت تأثیر فصل سوم سریال پیکارد قرار گرفته بود. فایگی گفت:

من از طریق کار شگفت‌انگیز او در فصل سوم پیکارد او را شناختم. گفتم این فوق‌العاده است. نمی‌دانم چطور چنین چیزی وجود دارد. بیایید فردی را که این کار را کرده پیدا کنیم.

«پل بتانی» رسماً برای تکرار نقش «ویژن» که برای اولین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران ظاهر شد، بازخواهد گشت. این سریال قرار است در سال 2026 از دیزنی+ پخش شود.

سریال White Vision

«ویژن» که توسط «تانوس» در فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت کشته شد، دوباره در سریال محبوب واندویژن به زندگی برگشت. اولین احیای او پس از اینکه واندای غمگین از دست دادن «ویژن»، یک واقعیت جدید در وست ویو را خلق کرد که شامل نسخه جدیدی از او بود، رخ داد.

احیای دوم پس از آن اتفاق افتاد که سازمان S.W.O.R.D با استفاده از جسد بازیابی شده «ویژن» و با کمک جادوی باقی مانده از «واندا»، نسخه کاملاً جدیدی از «ویژن» را ایجاد کرد. «ویژن سفید» هیچ خاطره‌ای از وقایع قبلی ندارد و صرفاً بر اساس آنچه برنامه‌ریزی شده عمل می‌کند و بیشتر انسانیت خود را که در طول سری فیلم‌ها به دست آورده بود، از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال White Vision چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا