اخبار روز سینما جهان

“کوین اسپیسی” پس از مدت‌ها محاکمه به عرصه بازیگری بازگشت!/ جزئیات خبر

ماجرای دادگاهی و تبرئه شدن کوین اسپیسی را از اینجا بخوانید.

پس از دادگاهی که در لندن برگزار شد و کوین اسپیسی، بازیگر مشهور و برندهٔ جایزه اسکار، به اتهام تجاوز جنسی به چهار مرد مورد بررسی قرار گرفت، به عنوان بی‌گناه شناخته شد. این بازیگر شصت و سه ساله، تمام نه اتهام را که ادعا می‌شد بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ رخ داده است، رد کرده بود. به عبارت دیگر، پس از پایان دادگاه، کوین اسپیسی به سینما باز خواهد گشت.

کوین اسپیسی پس از تبرئه شدن در دادگاه به عرصه بازیگری بازگشت

کوین اسپیسی به سینما بازگشت

🎥 در چند روز آینده، اولین تریلر فیلم هیجان‌انگیز “کنترل” با بازی کوین اسپیسی، پس از آنکه او در تمام اتهامات تجاوز جنسی در بریتانیا بی‌گناه شناخته شد، منتشر خواهد شد. این فیلم علاوه بر اینکه اولین فیلمی است که اسپیسی پس از تبرئه از نه اتهامی که به او وارد شده برای بازیگری می‌کند، نشان می‌دهد که او با انگیزه جدید و انرژی بیشتری وارد صحنهٔ سینما خواهد شد.

کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی تبرئه شد

در جریان محاکمه در دادگاه سلطنتی سوث‌وارک لندن، هر یک از چهار متهم شواهدی را برای اثبات اتهامات خود علیه کوین اسپیسی ارائه دادند. به علاوه، او به عنوان یک آزارگر جنسی نفرت‌انگیز و خبیث توصیف شده بود که لذت می‌برد از تحقیر مردان دیگر.

اسپیسی به هیأت منصفه اعلام کرده بود که خود را یک بازیگر بزرگ می‌داند؛ اما لمس او به هیچ نحوی هم پرخاشگرانه یا خشونت‌آمیز نبوده است و رمانتیکی نداشته است.

"کوین اسپیسی" پس از مدت‌ها محاکمه به عرصه بازیگری بازگشت!/ جزئیات خبر

کوین اسپیسی از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شد

کوین اسپیسی از اتهامات آزار جنسی تبرئه شد
بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری

در یکی از جلسات دادگاه، پسر جک لمون شهادت داد که اسپیسی برای پدرش نماد بزرگی از مردی دیگر بوده است. به واکنش این شهادت، اسپیسی یک دستمال را برداشت و چشمان خود را پاک کرد.

بازیگر سریال American Beauty، Seven و House of Cards در مصاحبه ای در دادگاه لندن به وب سایت آلمانی گفت:

دورانی است که بیشتر مردم می‌ترسند از من حمایت کنند، چون بعد از حمایت کردن از من تحریم خواهند شد. اما من می‌دانم آدم‌هایی وجود دارند که به محض تبرئه شدنم در لندن حاضرند من را استخدام کنند. دیگران به محض اینکه این اتفاق افتاد، آماده فراموش کردن گذشته‌ می‌شوند.

اسپیسی می افزاید:

رسانه‌ها سخت تلاش کردند من را به یک هیولا تبدیل کنند، اما من از سمت مردم، چیزی جز محبت ندیدم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا