اخبار روز سینما

کولاک شهر سلطانی با عکس جدیدش


به گزارش شمانیوز : عکس جدیدی از شهره سلطانی در فضای مجازی منتشر شده است. چهره جوان شهره سلطانی در این عکس جلب توجه می کند. شهره سلطانی علاوه بر بازیگری به موسیقی و خوانندگی نیز علاقه دارد. در ادامه عکس جدید، ساز اصلی شهره سلطانی پیانو است شهره سلطانی می فهمی

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی در ۱۴ به دنیا آمد بهمن وی متولد 1377 در شهرستان بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است. او فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد است، عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری است و آشپزی اش به اندازه بازیگری اش شگفت انگیز است. در سال ۱۳۷۲ در فیلم گذر از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت.

او در سال 1370 با اولین تجربه اش با سریال روزی روزگاری در کنار نام هایی چون خسرو شکیبایی، محمود پاک نسیت و ژاله علو به شهرت رسید.

علاوه بر بازیگری، سنتور را به عنوان ساز اصلی و پیانو را به عنوان ساز اصلی می نوازم، آواز سنتی را نیز نزد هنگامه اخوان آموختم، در چند سال اخیر مسیر موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است و شهره سلطانی که سابقه دارد. از سال های دانشجویی به عنوان نوازنده روی صحنه بودم، در سال 1389 در 30 سالگی در 42 سالگی با بهروز پهننده کارگردان یک ساله ازدواج کرد.

این دو 11 سال با هم کار کردند تا اینکه عاشق یکدیگر شدند و در حضور خانواده در حضور در سینما آستارا ازدواج کردند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا