اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

کوشا خودرو، از تعامل با عاملیت‌ها تا عرضه محصولات جدید

 دیروز 10 مرداد 1403 برگزار شد. این نشست به میزبانی شرکت کوشا خودرو (نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران) در هتل اسپیناس پالاس از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور مدیرعامل مجموعه کوشا خودرو همراه بود، خبر عرضه محصولات جدید این شرکت برای جانبازان گرامی نظیر کیا تلوراید و کیا سورنتو برای اولین بار مطرح شده که در نوع خود می تواند جذابیت بسیار زیادی برای مشتریان این شرکت و علاقمندان به خودروهای کیا ایجاد کند.

 

در نشست مذکور عاملیت‌های این شرکت در سطح کشور در فضایی صمیمی و رودررو به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و تعامل خوبی بین شرکت و عاملیت‌ها شکل گرفت که می‌تواند در ادامه فعالیت کوشا خودرو بسیار راهگشا باشد زیرا از این طریق، کیفیت خدمات عاملیت‌های شرکت در کل کشور بهبود پیدا خواهد کرد و گام مؤثری در زمینه تکریم مشتری خواهد بود.

 

 

این نشست در سطح مدیران و مشاوران شرکت کوشا خودرو با حضور مدیر عامل،معاون خدمات پس از فروش، اعضای هیئت‌مدیره، معاون حقوقی، مدیر مالی، مدیر پشتیبانی و نیروی انسانی،مدیر فروش،مدیر مارکتینگ، مدیر شبکه عاملیت‌ها، مدیر فنی مهندسی، مدیر بخش قطعات و مدیر امور مشتریان برگزار شد.

 

در این مراسم، مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گرامی با اعلام سیاست‌های شرکت کوشا خودرو و اهداف پیش رو، نوید خدمات نوین پس از فروش و عرضه خودروهای کیا در کشور را داد.

 

در ادامه نشست هم اندیشی عامیلت های کوشا خودرو، معاون خدمات پس از فروش شرکت هم توضیحات کاملی را در خصوص خدمات پس از فروش، تأمین قطعات خودروهای کیا، انجام سرویس‌های دوره‌ای و کلیه خدماتی که از سوی کوشا خودرو برای دارندگان خودروهای کیا در کشور ارائه خواهد شد را بیان کرد و همچنین از راه اندازی کمپین بزرگ خدمات پس از فروش در آینده نزدیک خبر داد.

 

کوشا خودرو، از تعامل با عاملیت‌ها تا عرضه محصولات جدید

 

برگزاری این نشست برای تعامل سازنده با عاملیت‌های سراسر کشور و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها نشان از توجه ویژه کوشا خودرو به فراهم کردن خدمات مناسب برای خریداران و همین‌طور جلب رضایت حداکثری مشتریان خودروهای کیا دارد. 

 

در پایان نشست، عاملیت های شرکت ضمن اعلام رضایت از همکاری با شرکت کوشا خودرو و برند کیا، نتایج این نشست را بسیار مثبت ارزیابی کردند.

 

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو های سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اصلی در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به جای گذارد.

 

واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

 

02149970000

 

www.kooshakhodro.com

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا