بازار خودرو که در چند روز گذشته به دلیل افزایش قیمت ها در کارخانه افزایش یافته بود به دلیل ثبات در نرخ ارز دوباره کاهشی شده است. در ادامهنگاهی به کاهش قیمت کوئیک و شاهین در بازار می‌پردازیم.

به گزارش پی ام آپ، چند روزی بود که قیمت خودروها تحت تاثیر اخباری مبنی بر افزایش قیمت محصولات درب کارخانه ای افزایش یافت; اما به دلیل ثبات نرخ ارز، قیمت ها نتوانست بیشتر از این افزایش یابد و به دلیل کمبود تقاضا در بازار، در نهایت کاهش یافت.

در بازار داخلی نیز کاهش قیمت خودرو گزارش شده است.

کوییک گیربکس دستی S هاچ بک اقتصادی سایپا است که تنها دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده و با قیمت 343 میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین جی یکی از سدان های لوکس شرکت سایپا است که با افت 8 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 592 میلیون تومان رسید و یکی از خودروهای ایرانی با بیشترین کاهش قیمت محسوب می شود.

تجهیزات پژو 207i که یکی از هاچ بک های تولیدی ایران خودرو است با 6 میلیون تومان کاهش قیمت به قیمت خرید و فروش 615 میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس LX TU5، یکی از محبوب ترین سدان های بازار، رکورد بیشترین افت قیمت را در بین مدل های داخلی موجود در بازار دارد. این خودرو با افت قیمتی 10 میلیون تومانی با قیمت 626 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.افت شدید قیمتی در کوئیک و شاهین! / ثبات قیمت ارز کار دست کارخانه‌جات خودرو سازی داد! + جدول


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *