امروز، اولین جلسه استماع کنگره آمریکا درباره امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) برگزار می‌شود که این موضوع می‌تواند تأثیر مثبتی بر این حوزه و قیمت یونی‌سواپ (UNI) داشته باشد.

به گزارش رمزارز نیوز- این جلسه، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که برای تدوین سیاست‌های مربوط به امور مالی غیرمتمرکز در ایالات متحده برگزار می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این جلسه با عنوان «رمزگشایی دیفای: بررسی آینده مالی غیرمتمرکز»، توسط کمیته خدمات مالی ایالات متحده در حوزه دارایی‌های دیجیتال، فناوری مالی، و شمول مالی برگزار می‌شود. هدف این جلسه، بررسی رویکرد مناسب برای سیاست‌گذاری در این زمینه ااست.

وضعیت فعلی دیفای در ایالات متحده نابسامان است و چندین پروژه دیفای، از جمله یونی‌سواپ، تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) قرار دارند. با این حال، یونی‌سواپ در ماه آگوست بیشترین تعداد کاربران را از ایالات متحده جذب کرده است.

این امر، اهمیت این جلسه را برای پروژه‌های دیفای به ویژه یونی‌سواپ نشان می‌دهد.

در همین راستا، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اگر شرایط بازار مساعد باقی بماند، می‌تواند منجر به افزایش قیمت یونی‌سواپ تا ۱۵۰ درصد شود.

قیمت یونی‌سواپ در حال حاضر در یک الگوی کنج نزولی قرار دارد که معمولاً نشان‌دهنده بازگشت صعودی است. در صورتی که قیمت بتواند از این الگوی کنج نزولی عبور کرده و به بالای ۹ دلار برسد، هدف بعدی آن ۱۶ دلار خواهد بود که به معنای پتانسیل رشد ۱۳۹ درصدی از سطح فعلی است.

در عین حال، اگر یونی‌سواپ نتواند از این الگو عبور کند، احتمال کاهش قیمت آن به ۴ دلار و حتی ۲ دلار وجود دارد که می‌تواند الگوی صعودی فعلی را باطل کند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما