اخبار روز سینما

کنسرت پرواز همای در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و پشیمانی او

کنسرت پرواز همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی حواشی خیلی را در پی داشت. پرواز همای با نام سابق سعید جعفرزاده خواننده موسیقی سنتی ایرانی است.

کنسرت پرواز همای

در مراسم قاسم سلیمانی، پرواز همای کنسرتی برگزار می شود و محمد علی، شاعر ایرانی نیز در این مراسم برگزار می شود. محمد علی بهمنی بعد از مراسم اعلام کرد که حضورش از روی خواست خود نبوده است. کنسرت همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی حواشی بسیار در پی داشت.

بنیاد رودکی به وزارت ارشاد دوشنبه ۱۲ دی کنسرتی برای بزرگداشت قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران تالار وحدت تهران برگزار می شود. پرواز همای از جمله خوانندگان حاضر در این کنسرت بود. برای این کنسرت بلیت فروشی انجام نشد. گفته شده در این کنسرت خانواده سلیمانی هم حاضر بودند.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی اجرای سرود روح هستی در دیدار بانوان با رهبر انقلاب

پشیمانی پرواز همای از برگزاری کنسرت

کنسرت همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی

پشیمانی پرواز همای از برگزاری کنسرت با انتشار ویدیو:

قرار بود این کنسرت در فضای خصوصی ضبط شود و در آرشیو قرار بگیرد. موقع ورود به سالن با مخاطب رو به رو شدم. مبلغ این قرارداد را من پس فرستادم. شاید من را بفروشند، اما نمی‌توانند من را بخرند.

این خلاصه‌ای از صحبت‌های این خواننده بود.

پرواز همای نام سابق سعید جعفرزاده احمدسرگورابی (زادهٔ ۲۰ بهمن ۱۳۵۸) خواننده موسیقی ایرانی است. همراه گروه مستان که مجموعه های نوازندگان ایرانی هستند، به اجرای کنسرت. همای ترانه‌هایی به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز کرده و آپراهایی را هم به‌روی صحنه کرده‌اند.

او دیپلم را از هنرستان کمال‌الملک رشت کسب کرد با انواع مختلف موسیقی وارد دانشگاه آزاد تهران با ساز تخصصی سه‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به‌پایان رساند. به گفته رسمی همای وی آواز ایرانی را استادانی چون فریدون پوررضا، عباسی، هنگامه اخوان و کریم صالح فرا گرفته‌است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا