اخبار روز سینما

کنسرت وین تیلور سوئیفت به دلیل بمب‌گذاری لغو شد

سه کنسرت تیلور سوئیفت در تور وین اتریش، پس از دستگیری دو مرد به اتهام توطئه تروریستی که گفته می‌شود هدف آن این رویدادها بوده است، لغو شد.

«سوئیفت» قرار بود روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در استادیوم ارنست هاپل وین کنسرت برگزار کند؛ اما برگزارکننده رویداد، باراکودا موزیک، در پستی در اینستاگرام در روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از تایید حمله تروریستی برنامه‌ریزی شده، ما چاره‌ای جز لغو سه نمایش برنامه‌ریزی شده برای ایمنی همه نداریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: پشت پرده حواشی تیلور سوئیفت و انیمه وان پیس چه بود؟

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کنسرت وین تیلور سوئیفت به دلیل بمب‌گذاری لغو شد

در زیر تب تور وب‌سایت «تیلور سوئیفت»، اکنون یادداشتی گذاشته شده است که می‌گوید:

تمام بلیت‌ها طی 10 روز کاری آینده به طور خودکار بازپرداخت خواهند شد.

دو مرد در ارتباط با توطئه تروریستی مشکوک دستگیر شده‌اند که به گفته پلیس، هدف آن حمله به رویدادهای مهم در وین از جمله کنسرت‌های آینده «سوئیفت» بوده است.

مقامات آمریکایی آشنا با این تحقیقات به ان‌بی‌سی نیوز، گفتند که پلیس اتریش همچنان در جستجوی فرد یا افرادی دیگر است که امکان دارد از این توطئه آگاهی داشته باشند.

کنسرت تیلور سوئیفت

مقامات افزودند که مظنونان مدتی تحت نظارت و برای مقامات اتریشی شناخته شده بودند. به گفته «فرانز روف»، مدیر پلیس ایالتی وین، یکی از مردان دستگیر شده یک 19 ساله بود که ظاهراً به گروه تروریستی داعش بیعت کرده بود.

«روف» گفت:

در طول تحقیقات ما، اقدامات آماده‌سازی را شناسایی کردیم و متوجه شدیم که مظنون 19 ساله تمرکز خاصی بر کنسرت‌های تیلور سوئیفت در وین داشته است.

دستگیری او در ساعات اولیه روز چهارشنبه انجام شد و دستگیری دوم در بعدازظهر همان روز در وین صورت گرفت. آن‌ها ظاهراً برنامه‌های خاص و دقیقی برای انجام حملات به کنسرت‌ها داشتند که انتظار می‌رفت هر کنسرت تا 6500 نفر جمعیت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام تروریستی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Sky News

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا