به گزارش پی ام آپ به نقل از برترین ها، تنها 6 روز مانده به کنسرت محسن یگانه در دبی، بلیت این کنسرت به فروش نرسید، بنابراین برگزارکنندگان این برنامه 20- کنسرت این خواننده پاپ ایرانی کنسرت را پر کرد. سالن با 50 درصد تخفیف

طبق اخبار، صفحات پرمخاطب ایرانیان دبی از شب گذشته با تبلیغ غافلگیرکننده ای مواجه شده اند: «بلیت کنسرت محسن یگانه در دبی را با 20 درصد تخفیف می فروشد!

در این حراج برای کسانی که دو بلیت بخرند 20 درصد، چهار بلیت 30 درصد و بیش از 6 بلیت 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است!

این در ارتباط با انتشار خبر «تفاوت قیمت عجیب در کنسرت محسن یگانه و انریکه ایگلسیاس در دبی» است که هفته گذشته منتشر شد.

فردی که اقدامات اداری را برای برگزاری این کنسرت در دبی انجام داد، «کیا سوره» است و به نظر می رسد این فرد تنها دلیل موفق نبودن کنسرت محسن یگانه در این کنسرت باشد. فردی که چند ماهی است در کنار محسن یگانه بوده و برخی از برنامه های کنسرت او را در تهران و شهرستان مدیریت می کند.

عدم استقبال از کنسرت محسن یگانه در دبی وضعیتی است که این خواننده بارها با ضبط های ویژه در کنسرت های بزرگ آمریکا و کانادا تجربه کرده است و بدیهی است که عدم استقبال از کنسرت دبی مربوط به مدیریت و مدیریت است. نوع اعلان برای این کنسرت. این موضوعی است که اخیراً به یک اختلاف نظر بزرگ بین تهیه کنندگان و خوانندگان تبدیل شده است. خوانندگانی که معتقدند ویرایش برنامه نیاز به تخصص ندارد و کار ساده و آسانی است. اما در عمل با حوادث بسیار دردناکی مواجه می شوند.

محسن یگانه پیشتر ادعای عجیبی کرده بود که نصف بازار موسیقی ایران بلیت فروخته است!!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما