اخبار روز

بازار خودرو: آرامش نسبی معاملات در بازار خودرو + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه 29 مهر 1402 بدون هیچ تغییری نسبت به روز قبل کار خود را آغاز کرد. با از سرگیری روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند کندی به خود گرفته است. البته با توجه به افزایش نرخ دلار در روزهای پایانی هفته گذشته و تمایل بازار خودرو به عدم پاسخگویی به این موضوع، احتمال تغییر قیمت خودرو در ساعات پایانی روز وجود دارد. .

بر اساس قیمت های اعلام شده در سایت کارنامه، امروز وضعیت آرامی در قیمت خودرو حاکم است.

خودروهای وارداتی میلیاردی شده است

قیمت خودروهای داخلی از امروز تغییری نکرده است.

کوییک دنده‌ای S یکی از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا است که در هفته های اخیر نوسانات جزئی را تجربه کرده و امروز بدون تغییر در کانال 347 میلیون تومان معامله می شود.

شروع آرام معاملات در بازار خودرو

شاهین G یکی از سدان های لوکس سایپا است که چند روزی است 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری نکرده است.
سمند سورن پلاس بنزینی یکی از محبوب ترین سدان های ایرانی خودرو است که تغییری نکرده و با قیمت 579 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژوپارس LX TU۵ هم رده سمند سورن است اما به دلیل محبوبیت در بازار از قیمت بالاتری برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 620 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی مانند خودروهای داخلی تغییر نمی کند.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری به عنوان ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار به فروش می رسد  که با نرخ ۷۱۰ میلیون تومانی دیروز درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی است. این خودرو نیز با قیمت 740 میلیون تومان به فروش می رسد.
هایما S۵ دنده اتوماتیک یکی از معدود خودروهای ساخت ایران خودرو امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و 215 میلیون تومان معامله می شود.

کندی شروع معاملات در بازار خودرو

فیدلیتی پرایم نیو ۵  نفره جدید از کراس اوورهای مونتاژ شده بهمن موتوری است که نسبت به ابتدای هفته گذشته 60 میلیون کاهش داشته است. این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای بازار اخیرا به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان خرید و فروش شد.

با توجه به همبستگی بین قیمت خودرو و نرخ دلار، ممکن است در روزهای آینده شاهد تغییراتی در بازار خودرو باشیم که عواملی مانند تنش‌های جنگی بین حماس و اسرائیل بر بازار ارز تأثیر بگذارد. البته افزایش نرخ دلار در هفته گذشته تاثیر چندانی بر بازار امروز خودرو نگذاشت و حتی در صورت ثابت ماندن نرخ دلار در ساعات آینده، بازار خودرو می تواند اندکی نوسان رو به بالا داشته باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا