کندوان بازگشایی شد

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به یخ زدگی معابر استان به دلیل کاهش محسوس دمای هوا، گفت: محور کندوان که حوالی ساعت 9 صبح امروز بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود، دقایقی پیش بازگشایی شد.

سرهنگ یدالله جهانتاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بارش برف و باران پدیده غالب روزهای گذشته بود، نسبت به ادامه لغزندگی و شرایط نامساعد جوی هشدار داد و از رانندگان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی گفت: در چند شبانه روز گذشته در دو نقطه جاده کندوان در منطقه سیاه بیشه ریزش سنگ رخ داد که برای حفظ جان مردم مسدود شد. عصر امروز ایمن سازی جاده اعلام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به دلیل برودت هوا، جاده هراز یخبندان است و احتمال مسدود شدن محورها برای افزایش ایمنی و تردد ایمن کاربران جاده وجود دارد.

بر اساس گزارش پلیس راه مازندران، وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی و کوهستانی مازندران، کندوان و کیاسر در حال حاضر عادی و روان است اما در محور هراز حدفاصل امامزاده هاشم (ع) تردد و پودر زیادی وجود دارد.

پلیس راه از رانندگان وسایل نقلیه خواست در هنگام تردد در جاده های کوهستانی علاوه بر رعایت فاصله و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به گرمایش خودروهای خود توجه کنند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، ناپایداری جوی این استان از روز پنجشنبه هفته جاری با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جوی تکرار می شود.

مازندران 10700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران به سمنان را متصل می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما