اخبار روز سینما

کنت میچل بازیگر فیلم Captain Marvel درگذشت

کنت میچل بازیگر مشهور (کنت میچل) بازیگر سریال Star Trek: Discovery و فیلم Captain Marvel در سن 49 سالگی دار فانی را وداع گفت.

کنت میچل هنرپیشه که به خاطر نقش‌های متعددش در فیلم Star Trek: Discovery و بازی در کاپیتان مارول شناخته می‌شد، در سن ۴۹ سالگی درگذشت. میچل در سال 2020 اعلام کرد که مبتلا به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) است که به عنوان بیماری لو گریگ نیز شناخته می شود و از سال 2019 از ویلچر استفاده می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


کنت میچل درگذشت

“کنت میچل” در 25 نوامبر 1974 (4 آذر 1353) در کانادا متولد شد. او در سریال تلویزیونی جریکو CBS بازی کرد و به خاطر ایفای نقش های مختلف در StarTrek: Discovery شناخته شده است. او همچنین در نقش رالف کاکس در فیلم بیوگرافی ورزشی Miracle در سال 2004 و در نقش جوزف دانورز در فیلم ابرقهرمانی کاپیتان مارول در سال 2019 ظاهر شد.

کنت میچل

کنت میچل که به بیماری ALS مبتلا شده بود، در فصل سوم Star Trek: Discovery ویلچر خود را با شخصیت Aurelio ادغام کرد. خانواده “کنت میچل”، 24 فوریه 2024 (5 اسفند 1402) خبر غم انگیز خود را در صفحه توییتر/X به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشنامه های کنت میچل چیست؟ تو هم همینطور؟ یکی طرفدار این بازیگر بودید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا